یک‌شنبه 1 مهر 1403

قهرمان دارد از کورس جا می‌ماند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمان دارد از کورس جا می‌ماند (عکس)

ناپولی در شبی که ویکتور اوسیمن بعد از حواشی اخیر تیم، برای تیم پنالتی زد، بازی خانگی را 3-1 به فیورنتینا واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ناپولی امشب در رقابت‌های سری آ میزبان تیم فیورنتینا بود و تقریبا حرفی برای گفتن نداشت و بازی را 3-1 واگذار کرد. این دومین شکست متوالی خانگی این تیم بعد از شکست 3-2 مقابل رئال بود.

اولین گل مسابقه در دقیقه 7 برای میهمان به دست آمد جایی که جوسیپ برکالو هوادارن ناپولی را خیلی زود ساکن کرد. در ابتدا مارتینز یک شوت محکم برا به سوی دروازه ناپولی زد که به تیرک راست دروازه اصابت کرد و مقابل برکالو افتاد تا او هم سریع توپ را در دروازه قرار دهد.

در ادامه نیمه اول ناپولی سعی کرد فشارها را بر تیم میهمان با حمایت هواداران بیشتر کند که ثمره آن دستیابی به یک ضربه پنالتی روی خطای دروازه‌بان فیورنتینا روی اوسیمن بود. او این ضربه را در دقیقه 5+45 به گل تبدیل کرد تا ناپولی شکست خورده به رختکن نرود.

در نیمه دوم، بر خلاف انتظار ناپولی در حمله زهردار نبود و در دفاع هم ضعیف ظاهر شد تا فیورنتینا در دقیقه 63 بتواند یک گل دیگر به ثمر برساند. جیانکومو بوناونتورا روی یک ریباند ناقص مدافعان ناپولی مقابل دروازه به توپ رسید و با یک ضربه پای راست ساده گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه هم نه تنها تلاش‌های ناپولی برای برگشتن به بازی بیهوده بود بلکه این تیم در دقیقه 3+90 روی یک ضد حمله و با پاس دقیق فابیانو پاریسی و ضربه بدون اشتباه نیکولاس گونزالز به گل رسید تا بازی 3-1 به اتمام برسد.

با این نتیجه جای دو تیم در جدول سری آ عوض شد و فیورنتینا به رده چهارم صعود و ناپولی به رده پنجم سقوط کرد.

قهرمان دارد از کورس جا می‌ماند (عکس) 2
قهرمان دارد از کورس جا می‌ماند (عکس) 3
قهرمان دارد از کورس جا می‌ماند (عکس) 4
قهرمان دارد از کورس جا می‌ماند (عکس) 5