یک‌شنبه 27 خرداد 1403

قهرمان دوره قبل یورو امسال غایب است / واکنش عجیب لوکاتلی به خط خوردن از لیست ایتالیا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمان دوره قبل یورو امسال غایب است / واکنش عجیب لوکاتلی به خط خوردن از لیست ایتالیا!

مانوئل لوکاتلی با یک پست عجیب اینستاگرامی به خط خوردن اسمش از فهرست تیم ملی ایتالیا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امروز لوچانو اسپالتی فهرست اولیه تیم ملی ایتالیا برای حضور در یورو 2024 را اعلام کرد مهمترین نکته فهرست او دیده نشدن اسم مانوئل لوکاتلی در بین دعوت‌شده‌ها بود.

در فهرست اعلام شده نام چند ستاره نام‌آشنای دیگر مثل چیرو ایموبیله، ماتئو پولیتانو، داویده زاپاکاستا و مویسه کین غایب بود اما هیچکدام از آنها به اندازه غیبت لوکاتلی در این فهرست خبرساز نشد.

از تیمی که چهار سال پیش قهرمان یورو شد 10 بازیکن به فهرست 30 نفره اسپالتی راه یافتند اما یکی از مهمترین ستاره‌های یورو 2021 یعنی لوکاتلی به تیم ملی دعوت نشد.

هافبک یوونتوس چند دقیقه بعد از اینکه متوجه شد به تیم ملی دعوت نشده است با انتشار یک پست عجیب در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

لوکاتلی در استوری اینستاگرامی خود یک صفحه کاملا سیاه منتشر کرد. پیام عجیب و اسرارآمیز او جنجالی شده و به شکل‌های مختلف تفسیر شده است.

یک هوادار در واکنش به استوری لوکاتلی نوشت:" مانوئل وقتی می‌بیند برای یورو دعوت نشده نمی‌داند چه بگوید. چه انتخاب خوبی از لوکاتلی. او می‌خواهد بگوید ایتالیا باید عزا بگیرد که چنین ستاره‌ای را به یورو نمی‌برد". یک کاربر دیگر در توییتر نوشت:" یعنی چه که لوکاتلی دعوت نشده؟ یوروی بدون لوکاتلی فایده ندارد".

البته همه در ایتالیا مدافع لوکاتلی نیستند و برخی هم از اسپالتی بابت دعوت نکردن او حمایت می‌کنند. یک کاربر ایتالیایی نوشت:" لوکاتلی خیلی وقت است که روی فرم نیست. این یک واقعیت است و او بهتر است به خودش سیلی بزند و واقعیت را هر چقدر تلخ بپذیرد".

قهرمان دوره قبل یورو امسال غایب است / واکنش عجیب لوکاتلی به خط خوردن از لیست ایتالیا! 2
قهرمان دوره قبل یورو امسال غایب است / واکنش عجیب لوکاتلی به خط خوردن از لیست ایتالیا! 3