پنج‌شنبه 14 تیر 1403

قیمت نجومی بلیت یورو در بازار سیاه: 400 میلیون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قیمت نجومی بلیت یورو در بازار سیاه: 400 میلیون!

قیمت بلیت بازی‌های یورو 2024 و خصوصا دیدار آلمان و اسپانیا به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 در کشور آلمان در حال برگزاری است و به نظر می‌رسد که قیمت بلیت‌های دیدارهای باقی‌مانده دیگر از کنترل خارج شده و مبالغ تعیین شده برای فروش آن بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می‌رسد.

تیم ملی اسپانیا با پیروزی برابر گرجستان به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کرد تا حریف تیم ملی آلمان شود که پیش از این با پیروزی برابر تیم ملی دانمارک در جمع هشت تیم برتر قرار گرفته بود و حالا این دو باید یک دیدار جذاب و تماشایی را برگزار کنند.

همین باعث شده است که قیمت بلیت‌های این بازی سر به فلک بکشد و یکی از فروشنده‌ها خواهان دریافت 5899 یورو برای بلیتی است که در ردیف سه در جایگاه روبرو قرار دارد. او ظاهرا سه بلیت هم برای فروش دارد و آماده است تا آن را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

اما این تنها مورد نیست و یک فروشنده دیگر قیمت باورنکردنی 11800 یورو را برای دو بلیتی که در اختیار دارد و سه ردیف بالاتر از قبلی است پیشنهاد کرده است. این در حالی است که فردی دیگر آماده است تا بلیت وی آی پی را با 3867 یورو به فروش برساند که به نسبت موارد قبلی منطقی به نظر می‌رسد.

قیمت نجومی بلیت یورو در بازار سیاه: 400 میلیون! 2