یک‌شنبه 8 مهر 1403

لاتزیو علیه صدرنشین غیرمنتظره سری آ / تورینو صدر جدول را به کونته تعارف کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لاتزیو علیه صدرنشین غیرمنتظره سری آ / تورینو صدر جدول را به کونته تعارف کرد! (عکس)

تورینو، صدرنشین غیرمنتظره سری آ، با باخت خانگی مقابل لاتزیو صدرنشینی را از دست داد و به رتبه چهارم سقوط کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تورینو شگفتی‌ساز بزرگ هفته‌های آغازین این فصل سری آ بود. تیم دوم شهر تورین در پایان هفته پنجم با 11 امتیاز صدرنشین مقتدر سری آ بود.

تورینو هفته گذشته در حالی با 11 امتیاز در صدر ایستاده بود که نزدیک‌ترین رقیبش، یوونتوس، تیم همشهری و دشمن قدیمی با 9 امتیاز تعقیبش می‌کرد. اینتر و میلان هم با 8 امتیاز پشت سر یووه قرار داشتند.

یوونتوس، میلان و اینتر در هفته ششم بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و یووه دیشب با 12 امتیاز موقتا به صدر جدول رفت. حالا همه نگاه‌ها به بازی امروز تورینو مقابل لاتزیو بود. یک مسابقه خانگی برای تورینو که در صورت پیروزی این تیم را 14 امتیازی کرده و موقعیتش را در صدر جدول محکم‌تر می‌کرد.

اما زمانی که سوت بازی در استادیو المیپیکو گرانده شهر تورین زده شد تنها 8 دقیقه بود ماتئو گوندوزی برای لاتزیو گلزنی کرد تا تورینو شوکه شود. تورینو در ادامه این نیمه اول نتوانست حملات زهرداری روی دروازه لاتزیو انجام بدهد و بازی با برتری یک گله مهمان در این نیمه به پایان رسید.

در نیمه دوم اما بازی پر فراز و نشیبی را شاهد بودیم. بولایه دیا در دقیقه 60 گل دوم لاتزیو را زد تا امیدهای تورینو کمرنگ شود. آنها با انجام چهار تعویض ورق را برگرداندند و هفت دقیقه بعد چه آدامز یکی از گلهای خورده را جبران کرد. درحالیکه تورینو برای گلزنی و کشاندن بازی به تساوی تلاش می‌کرد تایجانی نوسلین در دقیقه 89 برای لاتزیو گلزنی کرد تا گل سائول کوکو در 90+2 هم برای شکست نخوردن تورینو کافی نباشد.

به این ترتیب تورنیو 11 امتیازی باقی ماند تا پشت سر یووه، میلان و اینتر در رتبه چهارم قرار بگیرد. با این نتیجه همه چیز برای صدرنشینی ناپولی مهیا است. تیم آنتونیو کونته اگر امشب در خانه خودش استادیوم مارادونا بتواند مونزا را شکست بدهد 13 امتیازی شده و جلوتر از یوونتوس صدرنشین خواهد شد.

لاتزیو علیه صدرنشین غیرمنتظره سری آ / تورینو صدر جدول را به کونته تعارف کرد! (عکس) 2
لاتزیو علیه صدرنشین غیرمنتظره سری آ / تورینو صدر جدول را به کونته تعارف کرد! (عکس) 3
لاتزیو علیه صدرنشین غیرمنتظره سری آ / تورینو صدر جدول را به کونته تعارف کرد! (عکس) 4
لاتزیو علیه صدرنشین غیرمنتظره سری آ / تورینو صدر جدول را به کونته تعارف کرد! (عکس) 5