شنبه 31 شهریور 1403

لاروخا همه را احساساتی کرد / معرفی جذاب تیم ملی اسپانیا توسط خانواده‌ها (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لاروخا همه را احساساتی کرد / معرفی جذاب تیم ملی اسپانیا توسط خانواده‌ها (عکس)

تیم ملی اسپانیا برای اعلام فهرست نهایی خود برای یورو 2024 از روشی جذاب و متفاوت استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا امروز لیست نهایی 26 نفره لاروخا برای حضور در یورو 2024 را رسما اعلام کرد.

اما نحوه اعلام رسمی فهرست اسپانیا توسط فدراسیون فوتبال این کشور خبرساز شد. اسپانیایی‌ها از روشی متفاوت و جذاب برای معرفی فهرست نهایی‌شان استفاده کردند که با استقبال گسترده فوتبالدوستان مواجه شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا برای اعلام نام بیست و شش نفر بازیکن تیم ملی ویدیویی منتشر کرد. در این ویدیو اعضای خانواده فوتبالیست‌های ملی‌پوش اسپانیایی جلوی دوربین حاضر شده و تک تک نام ستاره‌های تیم ملی را جلوی دوربین اعلام کردند.

ویدیو با حضور پدر و مادر چند نفر از فوتبالیست‌ها جلوی دوربین آغاز شد و از جمله پدر داوید رایا نام این دروازه‌بان آرسنال را اعلام کرد. سپس نوبت به همسران فوتبالیست‌ها رسید.

همسر دنی کارواخال به همراه دو کودک خردسال ستاره رئال مادرید مقابل دوربین قرار گرفت و نام کارواخال را به زبان آورد. صحبتهای پسر کوچک کارواخال در حال حرف زدن مادرش از نکات جالب معرفی این ستاره رئالی بود. پسر کارواخال بعد از مادرش نام او را فریاد زد:"دنی کارواخال".

همسر و دو فرزند خسوس ناواس هم مثل خانواده کارواخال نام او را معرفی کردند و البته پسرهای ناواس بزرگتر از فرزندان کارواخال بودند. چهار فرزند قد و نیم قد آلوارو موراتا و حضورشان جلوی دوربین درحالیکه نام پدر را فریاد می‌زدند هم از نقاط عطف این ویدیو است که با استقبال زیادی مواجه شده است.

لاروخا همه را احساساتی کرد / معرفی جذاب تیم ملی اسپانیا توسط خانواده‌ها (عکس) 2
لاروخا همه را احساساتی کرد / معرفی جذاب تیم ملی اسپانیا توسط خانواده‌ها (عکس) 3