سه‌شنبه 19 تیر 1403

لاروخا پیروز بازی مرگ / آلمان در خانه حذف شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
لاروخا پیروز بازی مرگ / آلمان در خانه حذف شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو 2024، تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا، از آماده‌ترین تیم‌های این دور از رقابت‌ها در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف همدیگر رفتند. در این بازی که پایاپای آغاز شد رفته رفته اسپانیا با کمک خط دفاع مستحکم و هافبک‌های دونده‌اش توانست بازی را در دست بگیرد و با استفاده از لامینه یامال و نیکو ویلیامز، چندین بار دروازه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو 2024، تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا، از آماده‌ترین تیم‌های این دور از رقابت‌ها در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف همدیگر رفتند. در این بازی که پایاپای آغاز شد رفته رفته اسپانیا با کمک خط دفاع مستحکم و هافبک‌های دونده‌اش توانست بازی را در دست بگیرد و با استفاده از لامینه یامال و نیکو ویلیامز، چندین بار دروازه آلمان را تهدید کند که سر انجام گل اول بازی و لاروخا به ثمر رسید.

در دقایق پایانی بازی که اسپانیایی‌ها تیم خود را برنده بازی می‌دانستند ژرمن‌ها موفق شدند که در دقیقه 89 دروازه اسپانیا را باز کنند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

سپس در وقت‌های اضافه اسپانیا موفق شد گل دوم بازی را با یک ضربه سر مهار نشدنی به ثمر برساند تا پیروز بازی شود و میزبان رقابت‌ها را حذف کنند.

تیم ملی اسپانیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و باید منتظر برنده دیدار پرتغال و فرانسه باشد.

انتهای پیام /