چهارشنبه 4 مهر 1403

لاماسیا، بارسلونا را دشمن‌شاد کرد / ستاره‌های آینده بارسا عاشق رئالی‌ها هستند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لاماسیا، بارسلونا را دشمن‌شاد کرد / ستاره‌های آینده بارسا عاشق رئالی‌ها هستند! (عکس)

بازیکنان تیم زیر 10 سال بارسلونا در دیدار اخیرشان بعد از گلزنی شادی بعد از گل کریستیانو رونالدو و جود بلینگام، اسطوره‌های رئال مادرید را تقلید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت تاریخی بین دو غول فوتبال اسپانیا به حدی جدی است که گاهی به خصومت نزدیک می‌شود. در این شرایط تقلید شادی گل اسطوره‌های رئال مادرید توسط بازیکنانی که پیراهن بارسا را به تن دارند تصویری عجیب است.

این تصویر عجیب در بازی اخیر تیم زیر 10 بارسلونا خلق شد تا مشخص شود شهرت جهانی اسطوره‌های رئال مادرید حتی به آکادمی لاماسیا، آکادمی افسانه‌ای بارسلونا هم کشیده شده است.

امروز بازیکنان تیم زیر 10 سال بارسلونا که همگی اعضای آکادمی لاماسیا هستند هر بار که به حریف‌شان گلزنی کردند شادی‌های گل مخصوص کریستیانو رونالدو و جود بلینگام را تقلید کردند.

تیم زیر 10 سال بارسلونا که به مصاف رئال بتیس رفته بود دو بار گلزنی کرد و جوانان بارسایی یک بار شادی بعد از گل SiUUU کریستیانو رونالدو و بار دیگر شادی مخصوص جود بلینگام را به نمایش گذاشتند. هواداران متعصب بارسا مسلما از این اقدام جوانان لاماسیا خوشحال نیستند ولی با توجه به محبوبیت گسترده این دو اسطوره رئال در سطح دنیا نمی‌شود به جوان‌هایی زیر 10 سال خرده گرفت.

انتشار تصاویر شادی بعد از گل جوانان بارسا هواداران رئال را ذوق‌زده کرده و آنها در شبکه‌های اجتماعی مشغول کری خواندن برای بارسایی‌ها هستند. رئالی‌ها می‌گویند محبوبیت برند رئال باعث شده اسطوره‌هایش مثل کریستیانو رونالدو و حتی ستاره جدیدی مثل جود بلینگام آنقدر محبوب شود که حتی لاماسیا هم از آنها الگو بگیرد.

هواداران بارسا در پاسخ می‌گویند جوانان زیر 10 سال هنوز به سنی نرسیده‌اند که متوجه حساسیت‌های سیاسی - ورزشی رقابت رئال و بارسا باشند و نمی‌توان به این حرکت آنها در تقلید از کریستیانو و بلینگام خرده گرفت.

لاماسیا، بارسلونا را دشمن‌شاد کرد / ستاره‌های آینده بارسا عاشق رئالی‌ها هستند! (عکس) 2