یک‌شنبه 6 آبان 1403

لاپورتا از این تصمیم ژاوی خشمگین می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لاپورتا از این تصمیم ژاوی خشمگین می‌شود

خوان لاپورتا از تصمیم ژاوی مبنی بر نیمکت‌نشین کردن ژوائو فلیکس ناراضی است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز در بازی تیمش برابر آلمریا از عملکرد برخی بازیکنانش به‌شدت خشمگین شد و در صحبت‌های پس از بازی‌اش هم مدعی شد که نمایش‌های بازیکنان در این بازی بر روی تصمیمات آینده‌اش تاثیرگذار خواهند بود.

پس از شروع مجدد بازی‌های لالیگا در سال 2024 یکی از تغییرات ژاوی مشخص شد. ژوائو فلیکس و آندریاس کریستنسن به دلیل عملکرد ضعیف در بازی برابر آلمریا نیمکت‌نشین شدند.

در ترکیب بارسلونا برای بازی امشب فران تورس به جای فلیکس در خط حمله آبی‌اناری‌ها قرار گرفته است. ژاوی می‌خواهد با این کار به شاگردانش بفهماند که کادر فنی تیم با کسی شوخی ندارد و هر بازیکن ممکن است با نمایش عملکرد ضعیفی جایگاهش در ترکیب اولیه تیم را از دست بدهد و مانند فلیکس نیمکت‌نشین شود.

ژاوی پیش از این نیز به‌صورت مستقیم به بازیکنان هشدار داده بود اما این اولین بار است که او چنین تصمیم قاطعی اتخاذ می‌کند. بزرگترین مشکلی که می‌تواند به دنبال این تصمیم سر راه سرمربی اسپانیایی قرار بگیرد نارضایتی خوان لاپورتا است. او حامی شماره یک فلیکس است و این تصمیم قطعاً او را خوشحال نمی‌کند. باید دید در ادامه وضعیت فلیکس در ترکیب بارسلونا چه خواهد بود و در صورت ادامه نیمکت‌نشینی لاپورتا دخالت خواهد کرد یا خیر.

لاپورتا از این تصمیم ژاوی خشمگین می‌شود 2