دوشنبه 7 آبان 1403

لاپورتا: بارسا هیچ تخلفی نکرده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لاپورتا: بارسا هیچ تخلفی نکرده است

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، باز هم در مورد اتهامات رشوه و دور زدن مالیات باشگاهش را بی گناه دانست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا متهم به پرداخت رشوه به رئیس هیات داوران لالیگا نگریرا است و همچنین در تحقیقات برای این پرونده، به یک مورد اتهام دیگر برای پرداخت های غیر قانونی به ایجنت‌های بازیکنان متهم شده است که ممکن است به هدف دور زدن مالیات انجام شده باشند.

خوان لاپورتا در این مدت تلاش کرد تا اتحادی بین تمام مسئولان باشگاه به وجود آورد تا بارسلونا بتواند با این اتهامات مقابله کند و از سویی دیگر هم در هر فرصتی این موارد را رد کرد. او بار دیگر در آستانه شروع بازی‌های لالیگا بعد از فیفادی ماه اکتبر در مصاحبه ای باشگاه را بی گناه دانست:" هیچ رشوه یا جرایم مالیاتی در کار نبوده است. طرفداران بارسا می‌توانند آرام باشند. هیچ هجمه‌ای علیه بارسا وجود ندارد اما در دوره اول حضورم در بارسا یک مادریدگرایی جمعی وجود داشت که ما را آزار داد و من نمی‌خواهم دوباره تکرار شود. ما آرامیم و باید در دادگاه شرکت کنیم. خیالم راحت است چون وکلای خوبی داریم."

آینده شما در باشگاه؟ "من با قدرت ایستاده‌ام و می‌خوام بجنگم. هدف من این است که هر روز سخت کار کنم تا طرفداران بارسا به تیمشان افتخار کنند. هر چه شرایط سختتر شوند انگیزه من برای تیمم بیشتر می‌شود.

هفته آینده بودجه جدید و برنامه‌های جدید را ارائه می‌کنم. هدف نا درآمدزایی بیشتر برای باشگاهمان خواهد بود."

کمپ نو در جام جهانی 2030؟ " حتما میزبان یکی از بازی های نیمه‌نهایی خواهیم بود، برای فینال اقدام می‌کنیم اما احتمالا آن را به برنابئو می‌دهند."

ماندن ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو؟ "اگر همینطور بازی کنند و خوشحال باشند البته که برای قرارداد دائم اقدام می‌کنیم."

لاپورتا: بارسا هیچ تخلفی نکرده است 2