دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

لبخند جهانبخش به جدال با دی‌ماریا (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لبخند جهانبخش به جدال با دی‌ماریا (عکس)

ستاره ایرانی فاینورد در آخرین مسابقه دوستانه پیش فصل مقابل بنفیکا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش را مثل دو سال گذشته در اختیار دارد، از ساعت 17:30 امروز در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل در ورزشگاه د کویپ روتردام به مصاف بنفیکا، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال، رفته است.

رقابت تدارکاتی قهرمانان فصل قبل لیگ‌های هلند و پرتغال در حالی امروز برگزار می‌شود که این آخرین بازی دوستانه هر دو تیم است و علیرضا جهانبخش در ترکیب ابتدایی فاینورد حضور دارد و در سمت مقابل، بنفیکا با بهره‌مندی از ستاره‌هایی مثل آنخل دیماریا، گونسالو راموس، ژوآئو ماریو و... بازی را شروع می‌کند.

علیرضا جهانبخش که سه روز قبل در دیدار تدارکاتی مقابل ویارئال اسپانیا از ابتدای نیمه دوم به ترکیب فاینورد اضافه شد و در حضور تعویضی خود توانست تک گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر برساند، امروز با نظر آرنه اسلوت به جمع 11 بازیکن اصلی قهرمان لیگ هلند بازگشته و در خط حمله حضور دارد.

ستاره ایرانی فاینورد که در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان حضور تعویضی در زمین داشت، پس از درخشش در مسابقات دوستانه امروز به جمع نفرات اصلی رسیده و مقابل بنفیکا به میدان رفته است.

جهانبخش در فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند 28 بار به میدان رفت که پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد و قهرمانی این رقابت ها را همراه با تیمش تجربه کرد که امیدوار است در فصل جدید نیز نمایش موثری در راه موفقیت تیمش در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

تیم فوتبال فاینورد روز جمعه هفته جاری در دیدار سوپر کاپ فصل 23-2022 فوتبال هلند دیدار حساسی را مقابل آیندهوون برگزار می‌کند که یاران جهانبخش امیدوار به کسب قهرمانی هستند.

لبخند جهانبخش به جدال با دی‌ماریا (عکس) 2
لبخند جهانبخش به جدال با دی‌ماریا (عکس) 3