شنبه 31 شهریور 1403

لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس)

پیش از شروع دیدار یوونتوس و ناپولی از ووژک شزنی سنگربان سابق بیانکونری تجلیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته پنجم سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه آلیانز به مصاف یکدیگر رفته اند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

نکته قابل توجه این دیدار، تجلیل باشگاه یوونتوس از ووژک شزنی سنگربان لهستانی سابق این تیم پیش از شروع دیدار بود. شزنی پیش از شروع دیدار در میان تشویق شدید هواداران یوونتوس وارد زمین شد و پیراهن ویژه ای از جانلوکا فررو رئیس باشگاه یوونتوس دریافت کرد.

شزنی بعد از دریافت پیراهن در میانه زمین میکروفون را به دست گرفت و گفت:" از هواداران یوونتوس برای هفت سال باشکوهی که کنار یکدیگر گذراندیم و به ویژه پیام های محبت آمیز شما در یک ماه اخیر بسیار ممنونم. شما باعث شدید که بدانم آدم مهمی برای باشگاه بودم و خودم را بیشتر دوست بدارم. شما باعث شدید احساس کنم یوونتوس همانند خانه‌ی من و همه شما خانواده ابدی من هستید. برای تمام این سالها از شما ممنونم."

گفتنی است شزنی از سال 2017 و از آرسنال به یوونتوس پیوست و در این هفت سال در 252 بازی برای بیانکونری به میدان رفت. ملی پوش سابق تیم ملی بهستان موفق به کسب سه قهرمانی سری، سه قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام به همراه یوونتوس در این مدت شد‌.

لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس) 2
لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس) 3
لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس) 4