سه‌شنبه 3 مهر 1403

لحظه ناباوری: ما نباید در این گروه باشیم (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لحظه ناباوری: ما نباید در این گروه باشیم (عکس)

نیوکسل برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان این فصل باید بر سه غول اروپا غلبه کند.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران نیوکسل وقتی در قرعه کشی روز پنجشنبه گروهی وحشتناک در لیگ قهرمانان اروپا به آنها واگذار شد، نمی توانستند شانس خود را باور کنند. سفید و مشکی‌ها در مرحله گروهی مسابقات امسال که از ماه آینده آغاز می شود باید به مصاف غول های اروپایی پاری سن ژرمن، بوروسیا دورتموند و میلان بروند. اکنون رسیدن به مراحل حذفی برای مردان ادی هاو کار سختی به نظر می رسد.

نیوکسل می‌دانست که با قرعه‌کشی سختی در لیگ قهرمانان اروپا پس از قرار گرفتن در گلدان چهار، که برای ضعیف‌ترین هشت تیم از نظر ضریب رتبه‌بندی یوفا در نظر گرفته شده است، روبرو هستند. با این حال، آنها فکر چنین چیزی را هم نمیکردند.

شانس با نیوکسل یار نبود، زیرا آنها در گروه F قرار گرفتند. با تایید خبر، جمعیت نفس ها ر در سینه حبس کرد و دوربین به سمت سه نماینده نیوکاسل - رئیس رسانه لی مارشال، مدیر عامل دارن ایلس و مدیر ورزشی دن اشورث - رفت.

هر سه آن‌ها ناراحت به نظر می‌رسیدند و نمی‌توانستند به زور لبخند بزنند، زیرا می‌دانستند چه چالشی در انتظار ادی هاو است. هاو در صحبت با تی ان تی اسپورت قبل از قرعه کشی، از بازیکنانش خواست تا برای چالش رویارویی با بهترین تیم های اروپا آماده باشند.

او گفت: "پشت صحنه آماده سازی زیادی انجام شده است و اطمینان حاصل می شود که ما تا آنجا که می توانیم برای لیگ قهرمانان و هر چیزی که به ارمغان می آورد سازماندهی شده ایم. من واقعاً از نظر ذهنی هنوز آنجا نرفته‌ام، ما بازی‌های زیادی در لیگ برتر قبل از شروع این مسابقات داریم. من مطمئن هستم که گروه ما چالش برانگیز خواهد بود و ما را حسابی تحت فشار قرار خواهد گذاشت اما من فکر می کنم در نهایت باید به آن به عنوان یک امر مثبت بزرگ نگاه کنیم و ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم."

با این حال هاو پس از قرعه کشی روز پنجشنبه استرس را احساس خواهد کرد چرا که یاسر الرمیان، رئیس باشگاه توفعات زیادی از او دارد. او در ماه ژوئن به تیم رسانه ای نیوکاسل گفت: "ما افراد مناسبی را در مدیریت داریم... ما بازیکنان مناسبی داریم. بالاتر از همه، ما هواداران بسیار خوبی داریم. وقتی افراد، اراده، و فرآیندها و بودجه مناسب را دارید، اگر همه اینها را کنار هم بگذارید، فکر می‌کنم این یک دستور العمل عالی برای موفقیت است و این همان چیزی است که در حال حاضر به آن دست می‌یابیم... ما باید جاه‌طلبی داشته باشیم. و آرزوی شماره یک بودن."

لحظه ناباوری: ما نباید در این گروه باشیم (عکس) 2