دوشنبه 16 مهر 1403

لشگر مصدومان آلمان: سومین ستاره هم خط خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لشگر مصدومان آلمان: سومین ستاره هم خط خورد!

رابین کوخ به جمع بازیکنان مصدوم آلمانی پیوست که توانایی حضور در اردوی تیم ملی این کشور را نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان خودش را آماده می‌کند تا در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دو بازی مهم و دشوار را برابر تیم ملی بوسنی و هرزگووین در تاریخ 11 اکتبر و همچنین تیم ملی هلند در تاریخ 14 اکتبر در خانه برگزار کند و یولیان ناگلزمان فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در اردوی این تیم را اعلام کرده است.

با این حال، چند روز قبل اعلام شد که جمال موسیالا به دلیل مصدومیت جزئی و احساس دردی که دارد قادر به همراهی تیم ملی آلمان در این دیدارها نخواهد بود و کای هاورتز هم به دلیل مشابه از فهرست خط خورد و حالا نوبت به سومین بازیکنی رسیده است که نمی‌تواند آلمان را در این مسابقات همراهی کند که به هیچ وجه خبر خوبی برای ناگلزمان نیست.

روزنامه بیلد خبر داده است که رابین کوخ که در حال حاضر پیراهن آینتراخت فرانکفورت را دارد در بازی شب گذشته برابر بایرن مونیخ مصدوم شده است. او در طول این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت اما در دقایق پایانی به سختی در تلاش بود که بتواند همچنان برای حفظ انسجام دفاعی تیمش در این بازی حساس در زمین بماند و احساس درد زیادی داشت.

این ستاره آلمانی پس از پایان بازی از سوی کادر پزشکی این تیم و همچنین پزشکان تیم ملی آلمان مورد بررسی و معاینه قرار گرفت و اعلام شد که توانایی حضور در اردوی ماه اکتبر این تیم را نخواهد داشت. مربی آینتراخت درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت:«این موضوع در جلسه پزشکی مطرح شد که کوخ توانایی انجام سه بازی در این هفته را ندارد. با این حال، پس از بازی برابر هولشتاین و بشیکتاش همچنان اصرار داشت که می‌تواند برابر بایرن بازی کند. عملکرد او فوق العاده بود و بسیار عالی عمل کرد اما حالا باید ببینیم که شرایط برای حضور او در اردوی تیم ملی چطور خواهد بود.»

هرچند که شرایط خوب پیش نرفت و او نمی‌تواند آلمان و ناگلزمان را در این دو بازی مهم همراهی کند.