یک‌شنبه 8 مهر 1403

لغو محدودیت بارسلونا برای خرید بازیکن به لطف نایکی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
لغو محدودیت بارسلونا برای خرید بازیکن به لطف نایکی

مشکل بزرگ باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکن در پنجره‌های بعدی نقل و انتقالات به لطف یک قرارداد تجاری جدید با اسپانسر آمریکایی‌اش برطرف شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مهمترین و شاید هم مهمترین دردسر باشگاه بارسلونا در فصول نقل و انتقالات یکی دو سال اخیر محدودیت‌های تحمیل شده به این باشگاه به سبب مشکلات مالی چند فصل گذشته‌اش بود؛ مسئله‌ای که سبب شده بود این باشگاه با وجود داشتن بودجه لازم برای خرید بازیکن، نتواند نام آنها را در لالیگا ثبت کند. نمونه بارز آن هم دنی اولمو بود که با وجود عقد قرارداد تا چند روز پس از آغاز فصل هم ثبت نام نشده بود و در نهایت به لطف مصدومیت و خانه‌نشینی طولانی مدت رونالد آرائوخو بارسلونا توانست نام او را در فهرست بازیکنانش قرار دهد.

از این به بعد اما بارسایی‌ها مانند سایر تیم‌های لالیگا مشمول قانون یک در ازای یک خواهند بود قانونی که به آنها اجازه می‌دهد به اندازه درآمدی که دارند، برای خرید بازیکن اقدام کنند. طبق گزارش نشریه موندودپورتیوو، چیزی که باعث شده باشگاه بارسلونا بتواند به وعده‌اش به لالیگا برای تسویه بدهی‌ها و بازگشت به قانون یک در ازای یک عمل کند، توافق قطعی با شرکت نایکی برای عقد قرارداد جدید است. قرارداد فعلی بارسلونا با نایکی تا سال 2028 اعتبار دارد اما به موجب توافق صورت گرفته مدت این قرارداد طولانی‌تر خواهد شد.

خبر خوش برای بارسایی‌ها؛ اومتیتی مشتری پیدا کرد!

هنوز جزئیات دقیقی از درآمد باشگاه بارسلونا از محل قرارداد جدید منتشر نشده است اما ظاهراً این قرارداد در مجمع عمومی بعدی باشگاه در ماه نوامبر تصویب خواهد شد.