جمعه 14 اردیبهشت 1403

لقب جالب پرز و رئالی‌ها برای کیلیان امباپه

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
لقب جالب پرز و رئالی‌ها برای کیلیان امباپه

ورزش سه نوشت: طبق ادعای فردریک هرمل، فلورنتینو پرز دیگر برای حرف کیلیان امباپه ارزش قائل نیست و او را بازیکنی دمدمی مزاج می‌داند.

رئال مادرید احتمالا بهترین فرصت برای جذب کیلیان امباپه را از دست داد. ستاره فرانسوی بیش از دو هفته پیش و با عدم تمدید قرارداد رسما وارد فهرست فروش باشگاه شد، ولی باشگاه مادریدی حاضر نشد هیچ پیشنهادی برای او ارائه کند.

رابطه با پی اس جی به قدری خراب است که رئال تصمیم گرفته بود تا پایان نقل و انتقالات منتظر حرکتی از سوی امباپه بماند و سپس قدم پیش بگذارد، اما با بازگشت امباپه به تمرینات تیم اول پی اس جی، همه چیز تغییر کرد.

در واقع رئال اصلا قصد نداشت امسال برای امباپه پیشنهاد بدهد. دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو این ادعا تایید شد و اکیپ و رادیو RMC نیز تایید کرده اند که حتی یک تماس از رئال با پی اس جی گرفته نشد.

فردریک هرمل، کارشناس معروف فرانسوی، که در آاس و دیگر رسانه‌های اسپانایی نیز فعالیت می‌کند، به رادیو RMC گفت: «راستش را بخواهید، امسال در رئال مادرید به امباپه اعتقاد نداشتند. در مادرید هیچ ناامیدی ای ایجاد نشده زیرا عملا امیدی به امضای قرارداد با امباپه وجود نداشت؛ حتی زمانی که او از تور و تمرینات پی اس جی کنار گذاشته شد. مدیران رئال می گفتند که این موضوعی بین پاری‌سن‌ژرمن و امباپه است.»

هرمل ادامه داد: «با فلورنتینو پرز وقتی نامه معروف امباپه منتشر شد، صحبت کردم و به او گفتم که امباپه بند تمدیدش را فعال نمی کند ولی او پاسخ داد که اطمینان دارد امباپه در پی اس جی می ماند. رئال هرگز فرضیه و طرحی برای جذب او در این تابستان نداشت. افراد دیگری از باشگاه نیز به من گفتند که حرف امباپه در رئال مادرید ارزش زیادی ندارد. بعد از اتفاق سال گذشته، در رئال مادرید آن شور و شوق سابق برای امباپه وجود ندارد. آنها هنوز درک نمی کنند که در سال 2022 چه اتفاقی افتاد. زیرا وقتی کسی بله می‌گوید، سه روز بعد نمی‌تواند نه بگوید. به همین دلیل است که حرف کیلیان امباپه وزن بسیار کمتری از قبل در رئال دارد.»

هرمل در پایان گفت: «در رئال آن‌ها بازیکنان دمدمی مزاج را دوست ندارند. رئال مادرید یک نهاد واقعی است. کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است و روزی که دچار حمله عصبی شد، باشگاه را ترک کرد. اولین کسی که غافلگیر شد نیز خود کریستیانو بود. امباپه امروز دیگر اولویت رئال نیست.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1801944