دوشنبه 2 مهر 1403

لوئیس انریکه: امباپه گل نزند، شما غر می‌زنید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوئیس انریکه: امباپه گل نزند، شما غر می‌زنید

لوئیس انریکه معتقد است کیلیان امباپه اصلا دچار افت نشده است و انتقاد از او به دلیل گل نزدن اوست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن در هفته نهم لوشامپیونه، باید در خانه به مصاف استراسبورگ برود. این تیم اکنون در رده سوم جدول لیگ فرانسه حضور دارد و هفته‌های پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. اما لوئیس انریکه سرمربی تیم می‌گوید از ذهنیت بازیکنانش راضی است.

عدم ثبات تیم در نتایج اخیر؟ "حق دارید اینطور فکر کنید، در خیلی زمینه‌ها باید بهتر شویم. اما من از تعهد بازیکنانم راضی هستم، حتی وقتی به نیوکسل باختیم من راضی بودم، چون فوتبال رو به جلو و تهاجمی می‌خواهم.

مصاحبه با خبرنگاران؟ "بله البته من دوست دارم مصاحبه کنم. اگر تعدا کمی از شما هر بار اینجا بیایید من احساس تنهایی می‌کنم (خنده). این بخشی از کار ماست. سعی می‌کنم راحت باشم. سوال خوب بپرسید جواب خوب هم می‌گیرید."

بهتر شدن کیلیان امباپه با تیم ملی و فاصله از فرم بد؟ "بهتر شدنی در کار نیست، چون امباپه خوب بود. فقط گل نمی‌زد که باعث می‌شد به او خرده بگیرید. شانس‌هایی داشت که می‌توانست حتی دو یا سه گل بزند. با تیم ملی فرانسه هم عالی بود و جای تعجبی نیست."

تعداد کم تمرینات به دلیل بازی‌های ملی؟ "این اتفاق در تیمی مثل ما طبیعی است. پر از بازیکنان با کیفیتیم که برای تیم‌هایشان مهم هستند. گاهی سخت است. اما ما یک ترکیب کامل داریم که اگر کسی خسته بود از دیگری استفاده کنیم.

من در دوران بازی تجربه داشتم. اولین بازی بعد از فیفادی سخت است. اما گاهی می‌تواند انگیزه بخش باشد. باید سعی کنم انگیزه کامل به تیمم بدهم. دفعه قبلی بلافاصله بعد از فیفادی با نیس بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم، باید این بار از این جلوگیری کنیم."

لوئیس انریکه: امباپه گل نزند، شما غر می‌زنید 2
لوئیس انریکه: امباپه گل نزند، شما غر می‌زنید 3