شنبه 28 مهر 1403

لوا یک بارسایی تمام‌عیار / تقدیر بارسا از لواندوفسکی: آقای شماره 100 (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوا یک بارسایی تمام‌عیار / تقدیر بارسا از لواندوفسکی: آقای شماره 100 (عکس)

بازی امروز مقابل خیرونا صدمین بازی رسمی روبرت لواندفوسکی برای بارسا بود و در پایان مسابقه از او تقدیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی بیش از دو سال پیش اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا را در نوکمپ انجام داد. ستاره لهستانی امروز در خانه خیرونا، استادیوم مونتیلیوی، برای صدمین بار با پیراهن بارسلونا وارد زمین شد.

لوا در فصل اول حضور در بارسلونا قهرمان اسپانیا شد. او در آن فصل 46 بازی انجام داد، 33 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد. یک فصل بعد آمار لوا به خوبی اولین فصل او در بلوگرانا نبود. لواندوفسکی در بارسایی بازی می‌کرد که با مشکلات متعددی دست به گریبان بود و لوا هم به وضوح دچار افت شده بود. با اینحال او در 49 مسابقه 26 گل زد و 9 پاس گل داد تا نشان بدهد در هر حالتی یک گلزن قهار است.

بارسا در فصل جدید با سرمربی آلمانی‌اش هانسی فلیک فوق‌العاده ظاهر شده است و لوا هم بار دیگر می‌درخشد. لواندوفسکی تا اینجا در پنج بازی لالیگا 4 گل زده و یک پاس گل داده است.

ستاره لهستانی با اینکه امروز در جریان پیروزی 4-1 بارسا مقابل خیرونا گلزنی نکرد ولی نمایش خوبی داشت و از بهترینهای بارسا بود. در پایان مسابقه مسئولان بارسا در رختکن مراسمی برای تقدیر از لوا تدارک دیدند و پیراهن شماره 100 بارسا را به مناسبت صدمین بازی او به ستاره لهستانی اهدا کردند.

لوا یک بارسایی تمام‌عیار / تقدیر بارسا از لواندوفسکی: آقای شماره 100 (عکس) 2