یک‌شنبه 27 خرداد 1403

لوتار ماتئوس:/ فلیک بارسلونا را به دوران گواردیولا برمی‌گرداند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوتار ماتئوس:/ فلیک بارسلونا را به دوران گواردیولا برمی‌گرداند!

لوتار ماتئوس می‌گوید هانسی فلیک بهترین گزینه برای هدایت بارسلوناست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعدازظهر جمعه قطع همکاری با ژاوی هرناندز را اعلام کرد. بر اساس تایید اکثر رسانه‌های معتبر، هانسی فلیک 59 ساله جانشین او خواهد بود. او قراردادی تا سال 2026 امضا می‌کند.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، پس از تغییرات ایجادشده در بارسلونا و نزدیک شدن هانسی فلیک به نیمکت آنها، درباره این اتفاق صحبت کرد.

او در مصاحبه با بیلد گفت:«من برای هانسی بسیار خوشحالم. او برای مدت طولانی با باشگاه بارسلونا در تماس بود و باشگاه با او تماس گرفته بود. هانسی صبور بود و اکنون می‌تواند به یک باشگاه کلاس جهانی برود.

سبک هانسی به بارسلونا می‌آید. او می‌خواهد تیم‌هایش تهاجمی و جذاب عمل کنند. با تراشتگن، گوندوگان و لواندوفسکی، او بلافاصله با سه بازیکن اصلی آشناست که مهم است. او ایلکای گوندوگان را در تیم ملی آلمان کاپیتان کرد، که نشان‌دهنده رابطه خاص آنهاست.

بارسلونا بازیکنان بسیار بااستعدادی دارد و با وجود شرایط سخت اقتصادی، همیشه راه‌هایی برای فعالیت در نقل و انتقالات پیدا می‌کند. همچنین استعدادهای زیادی در باشگاه وجود دارد که هانسی، به‌عنوان یک مربی که با بازیکنان جوان خوب کار می‌کند، می‌تواند آنها را شکوفا کند. در حال حاضر فلیک مناسب‌ترین مربی برای بارسلوناست. در دوران پپ گواردیولا، بارسلونا یک فوتبال تماشایی و فوق‌العاده بازی می‌کرد. هانسی می‌تواند این جادو را به بارسا برگرداند.

لوتار ماتئوس:/ فلیک بارسلونا را به دوران گواردیولا برمی‌گرداند! 2