یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لورکوزن بعد از قهرمانی هنوز عطش دارد / ژاکا: ژابی می‌گوید امشب کدام بازی را ببینیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لورکوزن بعد از قهرمانی هنوز عطش دارد / ژاکا: ژابی می‌گوید امشب کدام بازی را ببینیم!

گرانیت ژاکا در آستانه بازی با وستهم در لیگ اروپا گفت لورکوزن بعد از قهرمانی در آلمان انگیزه‌اش برای قهرمانی در اروپا را از دست نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن، قهرمان زودهنگام این فصل بوندس‌لیگا فردا شب در استادیوم لندن، خانه وستهم، به مصاف این تیم می‌رود.

دیداری از دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا. لورکوزن بازی رفت را 2-0 به سود خود تمام کرده و شانس زیادی برای صعود به نیمه‌نهایی دارد. گرانیت ژاکا در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت که لورکوزن عطش قهرمانی دارد و فردا برای پیروزی و صعود به میدان خواهد رفت.

لورکوزن بعد از قهرمانی در بوندس‌لیگا دیگر عطش قهرمانی ندارد؟ وقتی در یک چهارم‌نهایی هستید عطش‌تان برای قهرمانی بیشتر می‌شود. درباره یکشنبه گذشته به اندازه کافی صحبت کردیم. ما لایق قهرمانی بودیم ولی حتی در زمان جشن قهرمانی فکر نمی‌کردیم کارمان تمام شده چون به دنبال یک هدف دیگر بودیم. ما حالا کاملا آماده و سرحالیم و می‌خواهیم فردا یک بازی عالی انجام بدهیم.

تجربه بازی در این استادیوم را دارم ولی اعتماد به نفس ما بالا است من قبلا به عنوان بازیکن در این استادیوم بوده‌ام و از فضای اینجا تجربه دارم. شصت هزار نفر اینجا را پر خواهند کرد و تیم میزبان را به جلو فرا می‌خوانند. آنها با تمام قدرت پشت وستهم خواهند بود و ما این را می‌دانیم. ولی لورکوزن اعتماد به نفس لازم برای پیروزی در این استادیوم و صعود به نیمه‌نهایی را دارد.

ژاکا، برنامه‌تان برای امشب چیست؟ امیدوارم در هتل هر دو بازی چمپیونزلیگ را ببینیم. ولی ژابی رئیس است و او تصمیم می‌گیرد که کدام بازی را تماشا کنیم. هر دو دوئل بدون شک بازی‌هایی درجه‌یک هستند و هیجان زیادی داریم که ببینیم کدام تیم‌ها به نیمه‌نهایی می‌رسند.

لورکوزن بعد از قهرمانی هنوز عطش دارد / ژاکا: ژابی می‌گوید امشب کدام بازی را ببینیم! 2