سه‌شنبه 3 مهر 1403

لوس بلانکوس بدنبال یک معجزه باورنکردنی / زنده: منچسترسیتی 2- رئال مادرید صفر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوس بلانکوس بدنبال یک معجزه باورنکردنی / زنده: منچسترسیتی 2- رئال مادرید صفر

دو گل از برناردو سیلوا پاداشی بر نمایش مطمئن شاگردان گواردیولا در نیمه اول دیدار دوم لیگ قهرمانان اروپا بود

به گزارش ورزش سه، امیدهای رئال مادرید در همان نیمه اول رنگ باخت. جایی که سیتی با برتری کامل و در اختیار داشتن توپ و میدان مزد برتری خود را با دو گل گرفت، گلهایی که توسط یک بازیکن غیرمنتظره به ثمر رسید: برناردو سیلوا. البته رئالی‌ها متخصص این لیگ و تیمی باکیفیت و قدر هستند اما آنچه در نیمه اول اتفاق افتاد معرفی مدعی اصلی لیگ قهرمانان با مربی ای بود که دوباره یک تیم شکست ناپذیر و بزرگ را از ایده به اجرا در آورده است: پپ گواردیولا که از نزدن گل سوم در انتهای نیمه اول عصبانی هم بود!

گواردیولا در این مسابقه تیمش را با ترکیب ادرسون، آکانجی، دیاز، واکر، رودری، استونز، دی‌بروینه، سیلوا، گوندوگان، گریلیش و هالند به زمین فرستاده است.

در سمت مقابل رئالی‌ها در این مسابقه با ترکیب کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، کاماوینگا، کروس، مودریچ، والورده، بنزما، وینیسیوس و رودریگو به میدان آمدند.

شرح گل‌ها:  1-0 (منچسترسیتی): حملات پشت سر هم منچسترسیتی بالاخره در دقیقه 27 نتیجه داد و برناردو سیلوا موفق شد اتحاد را منفجر کند. پاس استثنایی کوین دی‌بروینه، برناردو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این ستاره پرتغالی با یک ضربه مهارنشدنی کورتوا را تسلیم کرد.

2-0 (منچستر سیتی): گل اول سیتی هم باعث نشد که این تیم پا پس بکشد و همچنان به حملات خود ادامه داد تا برناردو سیلوا گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. روی یک ریباند برناردو با ضربه سری دقیق دروازه رئال را باز کرد تا سیتی با برتری 2-0 به رختکن برود.

شرح نیمه اول:  بازی با فشار وحشتناک من‌سیتی آغاز شد و در حالی که کورتوا با دو سیو استثنایی مانع از گلزنی شاگردان پپ شد، سرانجام گلر بلژیکی روی شوت برناردو سیلوا تسلیم شد تا میزبان با یک کل از مدافع عنوان قهرمانی پیش بیفتد. در ادامه رئالی‌ها به سختی صاحب یکی دو فرصت شدند که با بدشانسی تمام، شوت استثنایی تونی کروس به تیر افقی خورد و چند دقیقه بعد، برناردو سیلوا در شلوغی محوطه گل دوم خودش و منچسترسیتی را وارد دروازه کورتوا کرد تا اختلاف به دو برسد.

درحاشیه: * آمار بازی در نیمه اول: تفاوت ها باورنکردنی است.

لوس بلانکوس بدنبال یک معجزه باورنکردنی / زنده: منچسترسیتی 2- رئال مادرید صفر 2
لوس بلانکوس بدنبال یک معجزه باورنکردنی / زنده: منچسترسیتی 2- رئال مادرید صفر 3
لوس بلانکوس بدنبال یک معجزه باورنکردنی / زنده: منچسترسیتی 2- رئال مادرید صفر 4