شنبه 31 شهریور 1403

لوکاکو بازیکن حریف را رنده کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوکاکو بازیکن حریف را رنده کرد! (عکس)

روملو لوکاکو، ستاره رم، به دلیل خطای خشن در بازی رم مقابل فیورنتینا اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم در هفته پانزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، مقابل فیورنتینا با نتیجه 1-1 متوقف شد. این تیم در نیمه دوم در ابتدا به دلیل دو کارته شدن نیوکو زالفسکی ده نفره شد و به شدت تحت فشار رفت و علاوه بر خوردن گل تساوی یک بار هم تیرک دروازه به لرزه درآمد.

همه حملات فیورنتینا در دقایق پایانی بوی گل می داد و در یکی از این حملات در دقیقه 87، زمانی که فیورنتینا برای زدن گل پیروزی بخش جلو کشیده بود، حتی لوکاکو هم برای دفاع به عقب آمده بود. کریستین کوآمه می خواست، یک سانتر درست مثل پاس گل و سانتر منجر به گل اول فیورنتینا روی دروازه بفرستد که لوکاکو با یک تکل خطرناک و خشن روی ساق پای او رفت و او را نقش بر زمین کرد. داور بلافاصله کارت قرمز را به این بازیکن بلژیکی نشان داد و او هم علی‌رغم اعتراض چاره‌ای به جز ترک زمین نداشت.

ژوزه مورینیو به شدت به این صحنه و به این اخراج معترض بود و اول با خنده‌های عصبی و بعد از بازی با درگیری لفظی با داوران عصبانیت خود را تخلیه کرد و در نهایت توسط کار فنی خودش به بیرون زمین هدایت شد. تیم مورینیو فرصت را برای رسیدن به یک امتیازی میلان از دست داد و با 25 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

لوکاکو بازیکن حریف را رنده کرد! (عکس) 2
لوکاکو بازیکن حریف را رنده کرد! (عکس) 3