پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لوکیتا نمی‌خواهد مثل بنزما و راموس بشود / دلیل مودریچ برای ماندگار شدن: سرنوشت ال‌کاپیتانو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوکیتا نمی‌خواهد مثل بنزما و راموس بشود / دلیل مودریچ برای ماندگار شدن: سرنوشت ال‌کاپیتانو!

سرنوشت سرخیو راموس و ناکامی او از دلایلی بوده که لوکا مودریچ را به این نتیجه رساند حتی با دستمزد به مراتب کمتر در رئال ماندگار شود.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ خواهان تمدید قرارداد با رئال مادرید است و به نظر می‌رسد باشگاه چندان تمایلی به این تمدید ندارد. در روزهای گذشته گزارشهایی منتشر شد که نشان می‌داد مودریچ حاضر شده حتی با دستمزدی نصف دستمزد فعلی‌اش با رئال تمدید کند.

مودریچ در حالی کاهش دستمزد خود را به رئال پیشنهاد داده که چندین پیشنهاد بزرگ با مبالغ نجومی از باشگاه‌های عربستانی و آمریکایی داشته است. سایت رلوو در یادداشتی می‌گوید سه دلیل باعث شده مودریچ چنین تصمیمی بگیرد.

اولین دلیل مودریچ این است که او بعد از سالها زندگی در پایتخت اسپانیا به زندگی در شهر مادرید عادت کرده و در این شهر احساس راحتی می‌کند. مودریچ و خانواده‌اش تمایلی ندارند که شهری که در آن توسط همه مردم تحسین می‌شوند و زندگی راحتی دارند را برای ماجراجویی در کشوری جدید ترک کنند.

دومین دلیل مودریچ میزان علاقه‌ای است که ستاره‌های رختکن رئال به این اسطوره کروات دارند. رلوو می‌گوید به خصوص جوان‌ترها مودریچ را الگویی بزرگ می‌دانند و رودریگوی برزیلی بارها با موردیچ صحبت کرده و از او تقاضا کرده تیمش را ترک نکند.

مهم‌ترین در یادداشت رلوو اما جالب و جدید است. این روزنامه اشاره می‌کند که تا کنون هر ستاره بزرگی که رئال را ترک کرده در تیم جدیدش موفق نشده و مودریچ از این موضوع آگاه است. رلوو به خصوص به ماجرای سرخیو راموس اشاره می‌کند. مودریچ حتی از روزهای دشوار کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، دوران بسیار سخت کریم بنزما در الاتحاد یا محو شدن رافائل واران در منچستریونایتد درس گرفته و تصمیمش این است که هر طور شده در رئال مادرید بازنشسته شود.

لوکیتا نمی‌خواهد مثل بنزما و راموس بشود / دلیل مودریچ برای ماندگار شدن: سرنوشت ال‌کاپیتانو! 2