سه‌شنبه 19 تیر 1403

لو نورمان در نیمه‌نهایی نیست / ستون خط دفاعی اسپانیا، محروم مهم لاروخا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لو نورمان در نیمه‌نهایی نیست / ستون خط دفاعی اسپانیا، محروم مهم لاروخا

روبین لو نورمان، مدافع اسپانیا، با دریافت کارت زرد مقابل آلمان محروم شد و بازی احتمالی لاروخا در نیمه‌نهایی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امروز اسپانیا و آلمان در یک‌چهارم نهایی یورو 2024 دو بازیکن از هر دو تیم در نیمه اول با دریافت کارت زرد محروم شده و اگر تیم‌هایشان راهی مرحله نیمه‌نهایی شود قادر به بازی نخواهند بود.

بعد از آنکه آنتونیو رودیگر از آلمان با دریافت کارت زرد محروم شد نوبت به روبین لو نورمان، دفاع وسط تیم ملی اسپانیا رسید تا او هم دومین کارت زرد خود در این رقابتها را دریافت کرده و بازی احتمالی لاروخا در نیمه‌نهایی را از دست بدهد. البته داوید رائوم هم در نیمه اول این بازی کارت زرد گرفت ولی این اولین کارت زرد رائوم بود تا او محروم نشود.

لو نورمان در اولین بازی اسپانیا در این رقابتها که مقابل ایتالیا برگزار شد 90 دقیقه در میدان حضور داشت ولی کارت زرد گرفت. او در بازیهای بعدی مقابل آلبانی هم در میدان بود ولی کارت نگرفت تا مرحله گروهی برایش با یک کارت زرد به پایان برسد. لو نورمان در بازی مقابل گرجستان در یک چهارم نهایی هم 90 دقیقه در زمین حضور داشت و در جریان پیروزی 4-1 تیم ملی کشورش گل به خودی زد ولی کارت زردی دریافت نکرد.

این دفاع وسط رئال سوسیداد در یورو 2024 از مدافعان مورد علاقه لوئیس دلافوئنته در قلب خط میانی لاروخا بوده و عدم حضورش در بازی احتمالی نیمه‌نهایی کار اسپانیا را دشوار خواهد کرد.

لو نورمان در نیمه‌نهایی نیست / ستون خط دفاعی اسپانیا، محروم مهم لاروخا 2
لو نورمان در نیمه‌نهایی نیست / ستون خط دفاعی اسپانیا، محروم مهم لاروخا 3