دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

لیگ برتر فوتبال | لک پرسپولیس را سوزاند!/ علیمنصور در خدمت استقلال

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ برتر فوتبال | لک پرسپولیس را سوزاند!/ علیمنصور در خدمت استقلال

در آخرین بازی هفته بیست و یکم پرسپولیس برابر نفت آبادان با 2 گل شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی نفت آبادان مقابل پرسپولیس، یکی از دیدارهای کلاسیک لیگ است. نفت بعد از نتایج ضعیف در نیم فصل نخست، آرام آرام به قوام رسیده با حضور علیمنصور روی نیمکت خود در زمین خود به دنبال خلق یک شگفتی بود.

در مقابل پرسپولیس بعد از برد جنجالی استقلال و با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده در صدر جدول نیاز به برد داشت تا کورس بالای جدول کماکان داغ باقی بماند.

بازی هنوز جا نیفتاده بود که در همان دقایق ابتدایی روی یک ارسال ساده حامد لک با یک اشتباه فاحش توپ را به درون دروازه خود فرستاد تا میزبان در عین ناباوری جلو بیفتد. بعد از این گل پرسپولیس سراپا حمله شد و بازی را به زمین حریف برد تا این گل عجیب را جبران کند. حملات پردامنه پرسپولیس عملا بازی را یک نیمه ای کرد اما از مهاجمان پرسپولیس با بی دقتی تمام موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا پرسپولیس بازنده به رختکن برود.

نیمه دوم نیز امتداد نیمه نخست بود؛ حملات پرسپولیس و دفاع مطلق نفت. در حالیکه پرسپولیس برای گل تساوی بی تابی می کرد، نفت روی یک ضدحمله دروازه پرسپولیس را برای بار دوم گشود تا وضعیت سرخ ها پیچیده تر شود. بعد از این گل حملات احساسی و پراکنده پرسپولیس به جایی نرسید تا نفت آبادان یک پیروزی شیرین و مهم را به دست بیاورد.

نفت آبادان 2 گل: حامد لک (8، گل به خودی) و محمد مطلق زاده (69) پرسپولیس صفر گل: نفت آبادان: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده (83- مهدی زبیدی)، امید خالدی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری (70-- امید حامدی فر)، حسن بیت سعید، شروین بزرگ (67- فاخر تهامی) سرمربی: علیرضا منصوریان پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (86- علیرضا ابراهیمی)، وحدت حنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی (71- محمد عمری)، کمال کامیابی‌نیا (80- رضا اسدی)، محمد شریفی (46- شیرزود تمیروف)، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی (86- علی نعمتی) سرمربی: یحیی گل‌محمدی

انتهای پیام