یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

لیگ یک فرانسه بحران داوری دارد / داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیگ یک فرانسه بحران داوری دارد / داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!

داور فرانسوی که قرار بود این هفته در لیگ یک سوت بزند به دلیل تصمیم‌های جنجالی در دیدار مارسی و نیس از داوری در این لیگ کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران داوری به وجود آمده است.

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است.

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید.

لیگ یک فرانسه بحران داوری دارد / داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند! 2