یک‌شنبه 1 مهر 1403

مائوریتزیو ساری:/ انتقادات از این بازیکن مثل انتقاد از هالند است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مائوریتزیو ساری:/ انتقادات از این بازیکن مثل انتقاد از هالند است

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، تغییراتش در ترکیب تیم برای بازی با مونزا را توضیح داد و انتقادات از چیرو ایموبیله را با انتقاد از هالند مقایسه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو تاکنون فصل عجیبی را پشت سر گذاشته است. در سه بازی از چهار بازی خود در سری آ شکست خورده است و تنها پیروزی این تیم، در خانه ناپولی، مدافع عنوان قهرمانی بوده است. در بازی هفته اول لیگ قهرمانان هم به لطف گل ثانیه‌های پایانی ایوان پروودل مقابل اتلتیکو مادرید به یک تساوی 1-1 رسیده است. ساری درباره وضعیت لاتزیو در این فصل به اسکای اسپورت گفت:«این خطر وجود دارد که اینکه ما بخواهیم به هر قیمتی پیروز شویم، عجول عمل کنیم و وضعیت ما را بدتر کند. باید درک کنیم که این یک سفر طولانی است و ما نباید اجازه دهیم حتی یک اتفاق منفی ما را به اضطراب فرو ببرد.»

این مربی چهار تغییر از نسبت به بازی هفته قبل مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده است و متئو گوندوزی و گوستاو ایساکسن را برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار داده است.

ساری درباره این تغییرات گفت:«گوندوزی بازیکنی است که انرژی، کمیت و کیفیت را به ارمغان می‌آورد. ایساکسن کتابی است که در انتظار نوشتن است، امیدوارم بتواند داستان فوق العاده‌ای داشته باشد، اما او هنوز در مراحل اولیه است.» چیرو ایموبیله کاپیتان لاتزیو است و به نظر می‌رسد همیشه در مرکز بحث و جدل قرار داشته باشد، او بازیکن موردعلاقه هواداران است و در عین حال توسط کسانی که خواستار حذف او از تیم ملی ایتالیا هستند، بیش از حد مورد توجه و انتقاد قرار گرفته است. «مانند همه مهاجمانی که عادت به زدن 30 گل در فصل دارند، ایموبیله با گل نزدن در چند بازی مردم را شوکه می‌کند، اما این اتفاق برای همه می‌افتد. فصل گذشته شنیدم که ارلینگ هالند مورد انتقاد قرار می‌گیرد زیرا او در چهار بازی متوالی موفق به گلزنی نشد، اما در پایان فصل او 50 گل به ثمر رساند.»

مائوریتزیو ساری:/ انتقادات از این بازیکن مثل انتقاد از هالند است 2
مائوریتزیو ساری:/ انتقادات از این بازیکن مثل انتقاد از هالند است 3