پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

ماتئوس: صحبت‌های هوملس زنگ خطری برای ناگلزمان بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ماتئوس: صحبت‌های هوملس زنگ خطری برای ناگلزمان بود

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان صحبت‌هایی را در مورد تنش بین متس هوملس و ادین ترزیچ مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هوملس، مدافع میانی دورتموند، در فصل گذشته بارها با ادین ترزیچ بر سر تاکتیک و استراتژی بازی اختلاف نظر داشت. در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید (باخت 2-0) بین این دو درگیری شدیدی رخ داده بود.

ماتئوس، در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفت: "من فکر می‌کنم صحبت‌های هوملس درباره سبک بازی دورتموند، علامتی برای یولیان ناگلزمان بود و او را به این نتیجه رساند که هوملس را به یورو نبرد."

هوملس در مصاحبه‌ای که سه روز قبل از فینال در نشریه اسپورت بیلد منتشر شد، به طور تلویحی رویکرد ترزیچ را مورد انتقاد قرار داد و تأیید کرد که در طول فصل بارها با سرمربی درباره مسائل مختلف بحث کرده است.

پیامد این اتفاقات، جدایی ترزیچ از دورتموند و عدم تمدید قرارداد هوملس بود.

ماتئوس معتقد است هوملس "کسی است که چیزهایی را می‌گوید که گاه درست است، اما باعث جنجال زیادی می‌شود. این موضوع می‌توانست تأییدی برای ناگلزمان باشد. کاری که هوملس در دورتموند انجام داد، می‌توانست در تیم ملی هم انجام دهد." و ناگلزمان 36 ساله در تلاش برای برگزاری یک تورنمنت یورو موفق، به دنبال اجتناب از چنین تنش‌هایی بود.

ماتئوس در ادامه گفت: "این موضوع که یک مربی می‌تواند تیمش را تدافعی بازی دهد و با این کار دوستان زیادی پیدا نکند، قابل بحث است. اما باید به این هم اشاره کرد که دورتموند از قهرمان اروپا و آلمان یک امتیاز گرفت و این مهم است. علاوه بر این، هوملس از سبکی که از آن انتقاد می‌کرد سود برد. او بهترین بازی‌های خود را زمانی انجام داد که دورتموند از نظر دفاعی مستحکم بود. اینگونه بود که او توانست بهترین توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد."

ماتئوس: صحبت‌های هوملس زنگ خطری برای ناگلزمان بود 2