دوشنبه 2 مهر 1403

ماتئوس گزینه مد نظرش را اعلام کرد / هنوز رویایم مربی‌گری زیدان در بایرن است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ماتئوس گزینه مد نظرش را اعلام کرد / هنوز رویایم مربی‌گری زیدان در بایرن است

لوتار ماتئوس می‌گوید از مذاکره دوباره بایرن مونیخ با توماس توخل شگفت‌زده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در جدیدترین تحولات مربوط به جستجوی سرمربی جدید برای بایرن مونیخ، مشخص شد که توماس توخل، سرمربی 50 ساله این تیم، تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه پس از پایان فصل جاری ندارد. گفتگوهایی که در ماه فوریه بین توخل و مقامات باشگاه بایرن مونیخ برای توافق بر سر جدایی در پایان فصل انجام شده بود، نهایی شد.

لوتار ماتئوس از بازگشت توخل به میز مذاکره ابراز تعجب کرد. بعد از حذف بایرن در برابر رئال مادرید، گمانه‌زنی‌هایی درباره ادامه همکاری بین توخل و بایرن مطرح شد. لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن و فوتبال آلمان، در مصاحبه‌ای با اسکای، از این موضوع ابراز شگفتی کرد.

ماتئوس گفت: "من تعجب می‌کنم که او دوباره با بایرن مونیخ مذاکره کرد. به نظرم، توخل به دنبال قراردادی بلندمدت بود."

به گفته منابع آلمانی، مذاکرات بین توخل و بایرن مونیخ پس از حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید از سر گرفته شد. با این حال، گفته می‌شود که هوینس و رومنیگه، اعضای هیئت مدیره بایرن مونیخ، متقاعد نشده بودند که توخل برای فصل آینده گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر هوینس علیه توخل رای دهد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد

یک کارشناس اسکای به طور واضح اعلام کرد: "اگر اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ، دست خود را بالا ببرد و علیه توماس توخل، سرمربی این تیم، رای دهد، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد." او معتقد بود که تصمیم نهایی درباره ماندگار شدن توخل در این تیم توسط مدیران ورزشی گرفته خواهد شد نه اولی هوینس.

ماتئوس: من هنوز رویای زیدان را دارم

اما در این صورت چه کسی سرمربی بایرن خواهد شد؟ لوتار ماتئوس، هافبک سابق بایرن، در این باره نظری دارد. او می‌گوید: "من هنوز رویای حضور زین‌الدین زیدان روی نیمکت بایرن را دارم."

زین‌الدین زیدان، اسطوره فرانسوی فوتبال، از زمان ترک رئال مادرید در تابستان 2021، همچنان سکان هدایت تیمی را در دست نگرفته است.

زیدان در دوران مربیگری خود در رئال مادرید، سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا و دو بار قهرمان لالیگا شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هنوز زیدان با هیچ تیمی برای همکاری مذاکره نکرده است. یکی از دلایل احتمالی این موضوع، عدم تسلط زیدان بر زبان‌های آلمانی و انگلیسی عنوان می‌شود.

ماتئوس گزینه مد نظرش را اعلام کرد / هنوز رویایم مربی‌گری زیدان در بایرن است 2