شنبه 14 مهر 1403

ماجرای تذکر جدی شهید ابراهیم رئیسی به وزیر علوم چه بود؟ + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ماجرای تذکر جدی شهید ابراهیم رئیسی به وزیر علوم چه بود؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و معاونان وزیر علوم در به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. وزیر علوم در توصیف شهید رئیسی گفت: به معنی واقعی حرف و عمل آیت‌الله رئیسی با هم یکی بود. انسانی که رفتارهایش خدایی بود وبارها در جلسات دولت...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و معاونان وزیر علوم در به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وزیر علوم در توصیف شهید رئیسی گفت: به معنی واقعی حرف و عمل آیت‌الله رئیسی با هم یکی بود. انسانی که رفتارهایش خدایی بود وبارها در جلسات دولت می دیدم که رئیس جمهور شهید در مدیریت و هدایت جلسه و تصمیم گیری و تصمیم سازی چیزی جز منافع ملی و منافع مردم را لحاظ نمی کرد.

زلفی‌گل خاطره‌ایی از رئیس جمهور شهید در هیات دولت نقل کرد و گفت: یکبار برای یک تصمیم گیری در هیات دولت خدمت ایشان رسیدم و رفتم کنار گوش ایشان گفتم حاج آقا اگر حمایت کنید این تصمیم گرفته شود هم به نفع جنابعالی و هم به نفع دولت است. حاج آقا یک نگاهی به من کرد و گفت «دیگر از این حرف‌ها نزنید، ما هیچ وقت برای خودمان و برای دولت تصمیم نمی گیریم، برای ما منافع ملی و مردم مهم است اصلا منافع خودمان مهم نیست.»