پنج‌شنبه 22 شهریور 1403

ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟

اتفاق عجیب و وحشتناکی که در فرانسه رخ داده، زنبورها را به تولید عسل‌هایی با رنگ‌های غیرطبیعی کرده است. اتفاق عجیب و وحشتناکی که در فرانسه رخ داده، زنبورها را به تولید عسل‌هایی با رنگ‌های غیرطبیعی کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ عسل رنگی نمی‌تواند فروخته شود زیرا استانداردهای تولید عسل فرانسه را برآورده نمی‌کند؛ این عسل از شهد گیاهان به دست نمی‌آید و از رنگ استاندارد عسل (تقریباً بی‌رنگ...

اتفاق عجیب و وحشتناکی که در فرانسه رخ داده، زنبورها را به تولید عسل‌هایی با رنگ‌های غیرطبیعی کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ عسل رنگی نمی‌تواند فروخته شود زیرا استانداردهای تولید عسل فرانسه را برآورده نمی‌کند؛ این عسل از شهد گیاهان به دست نمی‌آید و از رنگ استاندارد عسل (تقریباً بی‌رنگ تا قهوه‌ای تیره) فاصله زیادی دارد.

اما این عسل سبز و آبی مرموز را زنبورهایی ساختند که از شهد گل‌ها تغذیه نمی‌کردند. تحقیقات زنبورداران نشان داد که زنبورهای محلی به‌جای جمع‌آوری شهد ازگل‌ها، از بقایای پوسته‌های رنگی شکلات M&M تغذیه می‌کردند. این پوسته‌ها توسط کارخانه‌ای که تقریباً 4 کیلومتر با آن‌ها فاصله داشت، فرآوری می‌شد.

کارخانه فرآوری زباله مشکل را هم‌زمان با زنبورداران کشف کرد و به‌سرعت ظروف بیرونی یا بدون سرپوش که زباله‌های M&M در آن ذخیره‌شده بود تمیز کرد و بقایای شکلات اکنون در یک سالن سرپوشیده ذخیره می‌شود.

منبع: خبر فوری --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟ 2
ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟ 3
ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟ 4
ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟ 5
ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟ 6
ماجرای عسل‌های سبز و آبی چیست؟ 7