پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مارتینو: او نسبت به دو سال پیش ذهن آزادتری دارد / مسی به این دلیل در اینترمیامی می‌ترکاند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارتینو: او نسبت به دو سال پیش ذهن آزادتری دارد / مسی به این دلیل در اینترمیامی می‌ترکاند!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی با آرامش خاطر قرار است در این تیم درخششی باورنکردنی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش بینی می شد با اضافه شدن لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به ترکیب اینترمیامی روند نتیجه گیری این تیم کاملا تغییر کرده است. شاگردان تاتا مارتینو بعد از پیروزی 2-1 مقابل کروز آزول با گل دقیقه 4+90 لیونل مسی، امروز هم با 4 گل آتلانتا را در لیگز کاپ شکست دادند.

آنها با 6 امتیاز در صدر جدول گروه J لیگز کاپ قرار دارند و تاتا مارتینو امیدوار است که همین روند را در MLS نیز در پیش گرفته و از قعر جدول فاصله بگیرند.

او در پایان بازی با آتلانتا گفت: "مسی طی دو سال گذشته بار سنگینی در تیم ملی آرژانتین به دوش می کشید که با موفقیت آن را به سرانجام رساند. این روی زندگی روزمره، اظهارات و هر یک از بازی های او نیز تاثیر گذر بود. او حالا اما آزادتر است و راحت بازی می کند."

مارتینو معتقد ابراز اطمینان کرد که این تازه شروع درخشش مسی در اینترمیامی است: "الان مسی از نظر ذهنی بازیکن آزادتری است. برای بازیکنی در این سطح این حد از آزادی ذهنی و نداشتن دغدغه برای ارائه کردن بهترین عملکرد ممکن خیلی مهم است."

سرمربی اینترمیامی امیدوار است که با روند فعلی تیمش را از قعر جدول MLS رها کند: "تیم با یک شوک مثبت روبرو شده و به دنبال حفظ این روند خوب در MLS هستیم تا نتایج اخیر را جبران کنیم."

پیش از حضور مسی، اینترمیامی 6 بازی بدون برد را پشت سر گذاشته و 15 گل دریافت کرده بود اما با حضور او هر دو بازی خود را برده است.

مارتینو: او نسبت به دو سال پیش ذهن آزادتری دارد / مسی به این دلیل در اینترمیامی می‌ترکاند! 2