جمعه 30 شهریور 1403

مارسلینو: بارسا بهترین و یامال مثال زدنی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارسلینو: بارسا بهترین و یامال مثال زدنی است

مارسلینو، سرمربی ویارئال، از عملکرد بارسلونا و به خصوص لامین یامال تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلینو گارسیا تورال نسبت به بازی هفته آینده مقابل بارسلونا خوشبین است. اگرچه او از بلوگرانا به عنوان "بهترین تیم" در ابتدای فصل ستایش می‌کند، اما معتقد است که تیم خودش هم در فرم خوبی است.

ویارئال در بازی پیش رو سعی می‌کند در ورزشگاه لاسرامیکا مقابل حریفی که از سال 2007 در خانه آن را شکست نداده، پیروز شود.

مارسلینو درباره بازی مقابل بارسلونا گفت:"ما در حال حاضر با بهترین تیم لالیگا بازی می‌کنیم، چون نتایج، بازی و آمار آن‌ها این را نشان می‌دهد. با این حال ما هم خوب بوده‌ایم و در استادیوم خود بازی می کنیم که هواداران توقعات زیادی خواهد داشت.

ما به تیم بارسلونا که فرمی عالی دارد و با پتانسیل بالایی به عنوان یک تیم برنده و جذاب بازی می‌کند، احترام می‌گذاریم. از کاری که انجام می‌دهیم خوشحالیم، اگرچه می‌دانیم که جای پیشرفت وجود دارد."

او درباره اینکه بارسا مقابل موناکو در هفته اول لیگ قهرمانان شکست خورده بود، گفت:"هدف برد است، ما نمی‌خواهیم نمک روی زخمی بپاشیم. بارسا شکست خورد چون در فوتبال گاهی اوقات موقعیت‌های غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. هیچ‌کس نمی‌خواهد در چند دقیقه اول بازی یک بازیکن را از دست بدهد، اما آنها همچنان در سطح بالایی رقابت کردند.

تنها یک بازی مجزا نشانگر نحوه عملکرد یک تیم نیست. برای من این مهم است که آن‌ها چگونه بازی می‌کردند. بارسا این کار را با سرعتی عالی انجام داد. آن‌ها نیمی از گل‌های خود را با کمتر از 5 پاس به ثمر رسانده‌اند. من باید به آن‌ها تبریک بگویم چون تیم فوق العاده جذابی هستند."

سرمربی ویارئال همچنین درباره عملکرد لامین یامال گفت:"همه ما از کارهایی که او می‌تواند در زمین فوتبال انجام دهد، شگفت زده شده‌ایم. جدا از استعدادش، اعتماد به نفس و جسارتش در این سن کم مثال زدنی است. برای او آرزوی موفقیت داریم. فوتبالیست‌هایی مانند او در لالیگا، رقابت را تقویت می‌کنند."