یک‌شنبه 8 مهر 1403

مارکو تا خیبر تا نیم فصل وقت دارد / عبدی: خودم تصمیم گرفتم مهاجری را برکنار کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارکو تا خیبر تا نیم فصل وقت دارد / عبدی: خودم تصمیم گرفتم مهاجری را برکنار کنم

مالک باشگاه خیبر خرم آباد درباره شرایط این باشگاه در پایان هفته ششم لیگ برتر توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر خرم آباد، درباره مسائل پیرامون این باشگاه مانند نتایج این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر و همچنین برکناری رضا مهاجری از هدایت خیبر توضیحات مفصلی داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

* نباید به باخت عادت کنیم

مالک باشگاه خیبر در واکنش به اینکه با وجود تغییر سرمربی باز هم تیمش باخته، گفت: «تغییرات تیم ما لزوما به این معنا نبود که بخواهیم همین هفته برنده شویم. اگر بازی با هوادار را کنار بگذاریم از 4 بازی دو امتیاز گرفته بودیم و الان هم از باختمان ناراحتم. حالا دوست ندارم تیم به باخت عادت کند. متاسفانه یا خوشبختانه از همان بدو حضورمان در لیگ برتر درگیر دو ورزشگاه شدیم و باید هم ورزشگاه تختی و هم مجموعه جدیدمان را خودمان تکمیل می‌کردیم و در کنارش تیم را هم باید تکمیل می‌کردیم. تغییر فضای تیم از لیگ یک به لیگ برتر کار سختی است. با این حرف‌ها قصد توجیه ندارم. به هر حال من هم هوادار خیبر هستم و امیدوارم از بازی بعدی بتوانیم در کنار هوادارانمان بردها را شروع کنیم.»

ویدئو: 354304

* به دنبال پایانی آبرومندانه هستیم

او در رابطه با نتایج خیبر ادامه داد: «تاکید می‌کنم که بازی با سپاهان آن مسائل داوری و بازی با تراکتور غیبت تماشاگران جزو مسائل تاثیرگذار در نتیجه بود. هدف ما این است که لیگ را به شکلی آبرومند تمام کنیم. در همین بازی چهار بازیکن را نداشتیم که در این بین سه نفرشان مصدومیت مشترک داشتند. به هر حال باخت باخت است و من از هر باختی ناراحت می‌شوم. شاید باورتان نشود که در طول 90 دقیقه یک بازی خیبر عین یک هوادار بازی را تماشا می‌کنم. به هر حال باید جلوی این باخت‌ها گرفته شود. این را هم بگویم که ما در حالی الان 5 امتیاز داریم که برخی تیم‌های بزرگ هم همینقدر امتیاز دارند.»

* به این نتیجه رسیدم که سرمربی عوض شود

وی در پاسخ به این سوال که "چرا مهاجری را برکنار کرد؟" توضیح داد: «به این جمع‌بندی رسیده بودم که باید تغییری در باشگاه ایجاد شود. در این باره در هیئت مدیره هم صحبت کرده بودیم. در این باره هم مسائل فنی دخیل بوده و هم مسائل دیگری که اجازه دهید درون خانواده خیبر بماند. منتها مسئولیت این تصمیم را برعهده گرفتم و از هواداران خواستم با حمایتشان به من و تیم کمک کنند. از آنها ممنونم که به من اعتماد دارند. در شروع کار با اقای مهاجری خوب کار کردیم، اما در دو بازی آخر روند تیم مثبت نبود و احساس کردم تیم در بحث کادر فنی باید تغییراتی داشته باشد. هیچ نظر شخصی هم در این مساله دخیل نبود هر چند تمام تصمیمات کلان باشگاه به‌عهده بنده است.»

* با سرمربی جدید تا نیم فصل

عبدی در این باره که "چقدر به نتیجه گرفتن با مربی جدید امیدوار است؟" گفت: «به ما فرصت بدهید. زمان همه چیز را ثابت می‌کند خصوصا که هنوز 24 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. گذر زمان نشان خواهد داد تصمیم ما درست بوده یا غلط. امیدوارم که تصمیم درستی گرفته باشیم. ادامه کار آقای مارکو به‌عنوان سرمربی قطعی است. ایشان را از سال قبل که در استقلال خوزستان بود، می‌شناسم. همان زمان به من معرفی شده بود و ابتدا تصمیم گرفتیم در کادر فنی حضور داشته باشد و بعد که احساس کردم از تیم شناخت پیدا کرده به‌عنوان سرمربی انتخاب شد. هیچ گزینه داخلی نداشتیم و با آقای مارکو قطعا تا نیم فصل ادامه می‌دهیم و پس از آن دیگر به نتایجی که گرفته بستگی خواهد داشت.»

* به دنبال جذب مهاجم خارجی مالک باشگاه خیبر در پایان در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی و هزینه‌های این تیم افزود: «یک نفر جای خالی داریم که باید با جذب مهاجم خوب خارجی پر شود. امسال باشگاه ما حدود 240 میلیارد تومان برای جذب بازیکن و بالغ بر 700 میلیارد تومان در استانداردسازی و احداث دو ورزشگاه هزینه می‌کند.»

مارکو تا خیبر تا نیم فصل وقت دارد / عبدی: خودم تصمیم گرفتم مهاجری را برکنار کنم 2