شنبه 16 تیر 1403

مارکو ماتراتزی / خبر خوش تباس برای بارسا: مشکلات مالی تمام شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارکو ماتراتزی / خبر خوش تباس برای بارسا: مشکلات مالی تمام شد!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید بارسلونا در خروج از وضعیت پیچیده مالی است.

به گزارش "ورزش سه"، در یک سخنرانی در اجلاس ورزشی مکزیک 2024، خاویر تباس، رئیس لالیگا، مدعی شد که از زمانی که بارسلونا با مشکلات مالی مواجه شده، امسال برای آنها آسان‌ترین سال از جنبه رعایت مسائل مالی و جذب بازیکنان است.

تباس بیان کرد: «امسال از همه سال‌های اخیر برای آنها آسان‌تر است. بارسلونا می‌داند که برای جذب بازیکنان چه باید بکند، آنها قوانین فرپلی مالی را به خوبی می‌شناسند و به خوبی آن را مدیریت می‌کنند. آنها در حال خارج شدن از وضعیت مالی پیچیده خود هستند و خواهیم دید که آیا می‌توانند مشکلات باقی مانده را حل کنند تا بتوانند بازیکنان مهمی را که انتظار دارند، جذب کنند یا خیر.»

تباس این سخنان را در جریان حضورش در اجلاس ورزشی مکزیک 2024 بیان کرد، جایی که کنفرانس «گسترش جهانی لالیگا» را برگزار کرد و به دستاوردهای بارسلونا در کاهش دستمزدهای تیم اول خود اشاره کرد.

او ادامه داد: «یک حقیقت اساسی وجود دارد. سه سال پیش دستمزد تیم اول بارسلونا 650 میلیون یورو بود، امروز این رقم 450 میلیون یورو است، 250 میلیون یورو کمتر، که برای تیمی مانند بارسلونا قابل مدیریت‌تر است. دستمزدها در سطح رئال مادرید است، اما مادرید به خوبی مسائل مالی خود را در این سال‌ها مدیریت کرده و به همین دلیل می‌تواند بازیکنان بزرگی را جذب کند.»

مارکو ماتراتزی / خبر خوش تباس برای بارسا: مشکلات مالی تمام شد! 2