جمعه 14 اردیبهشت 1403

مافیای مهاجرفرست دانش آموزی کاری از پیش نخواهد برد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مافیای مهاجرفرست دانش آموزی کاری از پیش نخواهد برد

مسئول پیشین مرکز امور بین‌الملل گفت: مافیای مهاجرفرستی دانش آموزی که ارتزاقش در سرگردانی و سردرگمی و ایجاد خطای شناختی و بدنامی در مرکز بین الملل آموزش و پرورش است، طرفی نخواهد داشت.

مسئول پیشین مرکز امور بین‌الملل گفت: مافیای مهاجرفرستی دانش آموزی که ارتزاقش در سرگردانی و سردرگمی و ایجاد خطای شناختی و بدنامی در مرکز بین الملل آموزش و پرورش است، طرفی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فیاضی سکاندار پیشین مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در یادداشتی خطاب به همکارانش از مجموعه مرکز امور بین‌الملل خداحافظی کرد.

در این یادداشت آمده است:

برادران و خواهران خدوم در ستاد آموزش و پرورش و وزارت امورخارجه و مرکز بین الملل آموزش و پرورش و سرپرستی‌ها و مدارس مرتبط در داخل و خارج کشور

سلام علیکم و با عرض ادب و احترام

با سری سر به زیر و دلی سربلند، امانت مسئولیت که میعاد عبادت و نه محمل غنیمت بود را، سالم به برادر خدوم بعدی واگذار می‌نمایم.

قطعاً وزیر محترم آموزش و پرورش دولت مردمی با انتخاب بعدی به سمت صیانت بیشتر از منافع ملی فراسرزمینی در خاکریز مرکز بین الملل و مدارس خارج کشور پیش خواهد رفت.

در این مدت با کمک همکاران توانستیم این موارد را عملی نمائیم؛ تدوین نظام مسائل، برنامه راهبردی، نقشه عمل، نقشه هم افزایی بین نهادی برای مرکز و در مدارس خارج از کشور 15 درصد رشد محصلان، 20 درصد رشد معلمان اعزامی، 7 درصد رشد تعداد مدارس، 30 درصد رشد اعتبارات در قانون بودجه، 700 درصد رشد جذب منابع مالی خارجی برای مدارس اتباع، 90 فعالیت در دیپلماسی آموزشی و تغییر رویکرد در دیپلماسی آموزشی از واردات به الهام بخشی و تعامل بین المللی، مدیریت املاک دارای معارض، پرداخت قسمت زیادی از دیون، تثبیت اخلاق و سلامت اداری و...

و با تلاش هوشمندانه خادمان این عرصه، مافیای مهاجرفرستی دانش آموزی که ارتزاقش در سرگردانی و سردرگمی و ایجاد خطای شناختی و بدنامی در مرکز بین الملل آموزش و پرورش است، طرفی نخواهد داشت.

انشاالله به زودی با حمایت وزیر محترم و ارکان خدوم وزارت آموزش و پرورش با تکمیل و نهایی شدن دستاوردهای این دوره مدیریتی در اقدام تحولی و بنیادین تولید و تصویب محتوای درسی و نظام آموزشی بین الملل با خاستگاه ایرانی - اسلامی - بین المللی برای کاربست در مدارس مرتبط گام بلندی در تأمین نظر و اقبال شبکه جهانی ایرانیان و ایران دوستان متردد در خارج کشور به مدارس ایران برداشته خواهد شد.

از برادران و خواهران همکار طلب حلالیت دارم و از محبت‌های ایشان سپاسگزارم و بهترین توفیقات ارزشمند را برای آنها مسئلت دارم و برای دانش آموزان عزیز آغاز باشکوهِ مهر روشن را آرزومندم.

با تشکر مجدد، ارادتمند، خدانگهدار

مهدی فیاضی، 19 شهریور 1402