شنبه 31 شهریور 1403

مالک نانت: اصلا مدافع لیورپول را نمی‌شناسم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مالک نانت: اصلا مدافع لیورپول را نمی‌شناسم!

والدمار کیتا، مالک و رییس باشگاه نانت، به شایعات خرید سهام این باشگاه توسط ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد بیش از این با خرید بخشی از سهام یک باشگاه در رشته ورزشی فرمول یک نشان داده بود که علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در این زمینه دارد و در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره این که او قصد دارد سهام یک باشگاه فرانسوی را هم بخرد در رسانه‌های انگلیسی و همچنین فرانسوی به گوش می‌رسید.

روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده بود که این بازیکن در حال انجام مذاکراتی برای خرید بخشی از سهام باشگاه نانت است و به همراه پدرش به صورت مشترک یک پیشنهاد 100 میلیون یورویی را هم به مدیران این باشگاه ارائه کرده است اما منابع نزدیک به او چننی ادعاهایی را به صورت کامل رد کرده بودند.

حالا کیتا در گفتگو با Presse Ocean در این باره اظهار داشت:«این مزخرف است! چنین شایعاتی از کجا می‌آید؟ چرا مردی اگر به صورت جدی قصد خرید باشگاهی را دارد باید از یک خبرنگار استفاده کند؟ ترنت الکساندر آرنولد؟ من اصلا چنین کسی را نمی‌شناسم!

خبرنگاری به دمن گفت که پدر او کارهای مالی و اقتصادی انجام می‌دهد و آنها به عنوان مدیر برنامه چند بازیکن هم فعالیت می‌کنند. من هرگز با هیچ کس تا به حال مذاکره‌ای از طریق برگزاری ویدیو کنفرانس نداشته‌ام! این واقعا مسخره و مزخرف است. چطور شما اصلا در این کار دوام آورده‌اید! با چنین وضعیتی؟»