پنج‌شنبه 3 آبان 1403

مایکل اوون:/ بلینگام و امباپه با پول رونالدو به رئال رفتند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مایکل اوون:/ بلینگام و امباپه با پول رونالدو به رئال رفتند

مایکل اوون صحبت‌های جالبی را درباره نقش کریستیانو رونالدو در بهبود شرایط مالی رئال مادرید مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در تابستان سال 2009 تصمیم گرفت منچستریونایتد را ترک کند و با قراردادی رکوردشکن در آن زمان راهی رئال مادرید شد و توانست به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد و در 438 دیداری که با پیراهن رئال انجام داد، 450 گل وارد دروازه حریف کرد.

حضور او در این تیم کمک بسیاری به کسب موفقیت‌ها و قهرمانی‌های مختلف خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید کرد و آنها موفق شدند با حضور او چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین دو قهرمانی در رقابت‌های لالیگا به دست بیاورند تا زمانی که در سال 2018 تصمیم به ترک این باشگاه گرفت.

اوون در گفتگو با خبرنگاران درباره دوران حضور رونالدو در رئال مادرید اظهار داشت:«اگر به نقل و انتقالاتی که الان با مبالغی بیشتر از 150 میلیون یورو انجام می‌شود نگاه کید، شاید بتوانیم بگوییم که ارزش رونالدو در منچستر در سال 2009 خیلی بیشتر از مبلغی بود که برای خرید او پرداخت شد.

کافی است ببینید که او به تنهایی تا چه حد در کسب قهرمانی‌ها در لیگ قهرمانان موفق و موثر بود. حتی 500 میلیون یورو هم برای او ارزان بود. شاید با توجه به گل‌هایی که زد و فروش پیراهنی که داشت و سودی که به رئال مادرید رساند، می‌توان دو برابر این مبلغ را برای او در نظر گرفت.

به واسطه حضور رونالدو در رئال بود که آنها توانستند صدها میلیون یورو برای ورزشگاه جدید هزینه کنند. آنها در شرایط مالی بسیار خوبی قرار دارند. همه این پول‌هایی که به کیلیان امباپه و جود بلینگام پرداخت می‌کنند به خاطر او است. بسیاری از این مبالغ به واسطه موفقیت کریستیانو رونالدو در این باشگاه است.»

مایکل اوون:/ بلینگام و امباپه با پول رونالدو به رئال رفتند 2