جمعه 14 اردیبهشت 1403

ما فقط پاسخ می‌دهیم و شروع کننده نیستیم؛/ بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ما فقط پاسخ می‌دهیم و شروع کننده نیستیم؛/ بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد تنش‌های به وجود آمده میان پرسپولیس و استقلال صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، معاون پرسپولیس در مورد تنش‌های اخیر میان استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌هایی که علیه هم صادر کردند، در برنامه شبهای فوتبالی صحبت کرد. او در ابتدا گفت: این تنش‌ها طبیعی است و جزو جذابیت‌های فوتبال است. بیشتر تنش‌ها در مورد داوران است‌. من فکر نمی‌کنم مربی‌های ما چه در زمان آقای گل‌محمدی و چه الان که آقای اوسمار هستند حاشیه‌ای داشته باشند ولی متاسفانه صحبت‌هایی که از اول فصل تا الان شده، باعث این شده که پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیرد.

بادامکی ادامه داد: آنها راجع به تیم ما صحبت می‌کنند و ما همیشه جواب تیم حریف را می‌دهیم. هیچوقت ما شروع نکردیم. هواداران ما توقع دارند که باشگاه ساکت ننشیند. در این هفته ها از اعضای تیم خواستیم که تمرکزشان را روی بازی بگذارند و به مسائل دیگر توجه نکنند.

معاون پرسپولیس در مورد انتخاب داوران گفت: انتخاب‌های داوران برای بازی‌های این دو تیم حساسیت ایجاد می‌کند. وقتی یک داور برای بازی ما انتخاب می‌شود که هواداران رویش حساسیت دارند و اشتباه داشته، دوباره انتخاب می‌شود، شبهه برانگیز است و من فکر می‌کنم روی خود داور هم فشار می‌آید. من خواهشم این است در این 6 هفته نهایت وسواس را به خرج بدهند که داوران هم ضربه نخورند.

او در این خصوص ادامه داد: من برای حریف احترام قائلم ولی در این فصل اینقدر که تیم حریف از نظر مجازی به داوران و سازمان لیگ و تیم ما فشار آورد، بی سابقه بوده. البته این هم برای آنها یک حُسن است چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه ابزارش را استفاده کند.