شنبه 31 شهریور 1403

ما هم رویایی داریم / سرمربی سوسیداد: پی‌اس جی فقط امباپه نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ما هم رویایی داریم / سرمربی سوسیداد: پی‌اس جی فقط امباپه نیست

ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیداد، می‌گوید تیمش شانس خوبی برای شکست دادن پاری سن ژرمن و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد فردا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش کاری دشوار در پیش دارد و باید شکست 2-0 در پاریس مقابل پاری سن ژرمن را جبران کند.

ایمانول آلگواسیل، سرمربی سوسیداد، در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت تیمش رویایی دارد و اعتقاد دارد می‌تواند ورق را برگردانده و پی‌اس‌جی را از سر راه بردارد. او گفت شایعات درباره آینده امباپه تاثیری در بازی و قدرت پاریسی‌ها نخواهد داشت و چه امباپه در زمین باشد و چه نباشد، پی‌اس‌جی تیمی قدرتمند است.

پیروزی بر پی‌اس‌جی و صعود؟ چرا که نه، ما رویایی داریم آنچه من از تیمم می‌خواهم این است که با شخصیت و هویت خودشان بازی کنند و با کمک گرفتن از حمایت هواداران‌مان پیروز شوند. چرا که نه؟ چرا نباید رویا داشته باشیم؟ امیدوارم بازیکنانم با ذهنیت عالی به میدان بروند و کاری بزرگ را به سرانجام برسانند. ما هر آنچه در توان داشته باشیم رو خواهیم کرد.

شایعات درباره امباپه فرصتی برای رئال سوسیداد است؟ نه. چون اگر او بازی کند شک نداریم که با آمادگی کامل بازی خواهد کرد و اگر هم در زمین نباشد بازیکنی دیگری به همان کیفیت در زمین خواهد بود. من سرمربی پاری سن ژرمن را تحسین می‌کنم. او مربی خیلی خوبی است. امباپه فوتبالیستی منحصربفرد است ولی پی‌اس‌جی بازیکنان خوب دیگری هم دارد.

اگر یک گل بزنیم شانس‌مان برای تغییر نتیجه زیاد خواهد بود ما به خوبی می‌دانیم که چه بازی پیچیده‌ای در پیش است. حریف ما پاری سن ژرمن است ولی فردا فقط و فقط به یک چیز فکر می‌کنیم: پیروز شدن در مسابقه. شک ندارم که تیم ما توانایی این را دارد که یک گل وارد دروازه حریف کند و اگر این اتفاق بیفتد ریتم بازی تغییر می‌کند و ما شانسی عالی برای برگرداندن ورق خواهیم داشت.

ما هم رویایی داریم / سرمربی سوسیداد: پی‌اس جی فقط امباپه نیست 2