پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

متئو دارمیان:/ لوکاکو از قبل مصمم‌تر شده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
متئو دارمیان:/ لوکاکو از قبل مصمم‌تر شده است

متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، مدعی شد روملو لوکاکو می خواهد فصلی درخشان را در این تیم رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو 29 ساله، بعد از سپری کردن بک فصل ناامید کننده در چلسی، در پنجره تابستانی امسال ماه گذشته با قراردادی قرضی به ارزش هشت میلیون یورو دوباره به نراتزوری بازگشت. انتقال بزرگ به قیمت 115 میلیون یورو به چلسی اصلا مطابق نظر کادر فنی این باشگاه پیش نرفت و لوکاکو بسیاری از مسابقات فصل را از روی نیمکت تماشا کرد. اما این بازیکن در اولین بازی هنگام بازگشت به اینتر موفق به گلزنی شد. حالا متئو دارمیان در مورد انگیزه بالایی لوکاکو برای درخشش صحبت کرده است.

متئو دارمیان گفت: "روملو لوکاکو در دوران بازگشت به اینتر بسیار مشتاق و مصمم است و او میل زیادی به درخشش در لباس نراتزوری دارد. البته او وقتی قصد جدایی از اینتر را داشت هم همینگونه بود، اما به نظر می رسد او حتی نسبت به گذشته مصمم‌تر به درخشش است.

برتری در دقایق پایانی برابر الچه؟ وقتی برای تیمی ماند اینتر بازی می کنید، گلزنی در هر مسابقه ای همیشه مهم است. ما تا آخر در هر دیداری مبارزه خواهیم کرد و مانند آنچه سال گذشته رخ داد، عمل می کنیم. ما فقط روی بازی اینتر تمرکز کرده و سعی می کنیم به اخبار خارج از زمین گوش ندهیم. ما می خواستیم فصل را با پیروزی شروع کنیم و این هدف فقط در انتها به دست آمد، اما من فکر می کنم شایسته برتری بودیم و در طول مسابقه فرصت های بیشتری داشتیم. اما همچنین می دانیم که می توانیم و باید پیشرفت کنیم. ما در طول هفته روی این هدف کار خواهیم کرد و سپس هفته به هفته آماده خواهیم شد. هدف من این است که تلاش کرده و هر روز پیشرفت کنم تا کار سرمربی برای تصمیم گیری دشوار شود."

متئو دارمیان:/ لوکاکو از قبل مصمم‌تر شده است 2