یک‌شنبه 1 مهر 1403

متواضع باشیم و تورنمنتهای قبلی یادمان نرود / رودیگر: آلمان باید از رئال مادرید درس بگیرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
متواضع باشیم و تورنمنتهای قبلی یادمان نرود / رودیگر: آلمان باید از رئال مادرید درس بگیرد!

آنتونیو رودیگر می‌گوید آلمان برای قهرمانی در یورو باید مثل رئال مادرید کشنده و زهردار باشد، تیمی در هیئت یک قاتل بالفطره.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، بعد از جشنهای پانزدهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ به کشورش برگشت و به اردوی مانشافت ملحق شد.

رودیگر امروز در اولین مصاحبه‌اش در کمپ تیم ملی آلمان گفت امیدوار است بتواند روحیه زهردار رئال را به مانشافت منتقل کند. او می‌گوید یکی از چیزهایی که تیم ملی آلمان برای موفقیت کم دارد همین روحیه غریزی و بی‌رحم رئال مادرید است.

آنتونیو رودیگر در کمپ آلمان به خبرنگاران گفت: " بازی اخیر ما مقابل اوکراین خیلی خوب بود. مدتها بود تساوی صفر صفری به این خوبی و کیفیت نداشتیم. تنها چیزی که کم داشتیم گل زدن بود ولی از همه نظر عالی بودیم. این چیزی است که می‌توانیم از رئال مادرید یاد بگیریم".

رودیگر می‌گوید به تیم ملی کشورش در یورو 2024 خیلی امیدوار است. او در این باره گفت:" من به مانشافت خیلی امید دارم و ما حتما شانس قهرمانی هستیم. بازی دوستانه بعدی مقابل یونان که جمعه برگزار می‌شود محکی بسیار جدی است. این بازی هم اعتماد به نفس ما و هواداران را بالاتر می‌برد و هم باعث می‌شود هواداران آلمان در آستانه یورو از تیم‌شان حسابی هیجان‌زده شوند".

با اینحال رودیگر با اشاره به حذف‌های زودهنگام آلمان در تورنمنتهای گذشته گفت مانشافت باید با تواضع به یورو فکر کند. او گفت: " صد در صد باید متواضع باشیم. همه می‌دانیم در تورنمنت‌های قبلی چه اتفاقاتی افتاد. تا رسیدن به این نقطه فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشتیم. مهم این است که اولین بازی‌مان را خوب پشت سر بگذاریم و به بازی‌های بعدی امید داشته باشیم".

متواضع باشیم و تورنمنتهای قبلی یادمان نرود / رودیگر: آلمان باید از رئال مادرید درس بگیرد! 2