دوشنبه 18 تیر 1403

متولدین چه سال و ماهی می‌توانند رای دهند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
متولدین چه سال و ماهی می‌توانند رای دهند؟

ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره 9 برای آگاهی هم میهنان اعلام کرد: کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین 1385/4/15 و قبل از آن) می‌باشند. ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره 9 برای آگاهی هم میهنان اعلام کرد: کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین 1385/4/15 و قبل از آن) می‌باشند. به...

ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره 9 برای آگاهی هم میهنان اعلام کرد: کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین 1385/4/15 و قبل از آن) می‌باشند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره 9 برای آگاهی هم میهنان اعلام کرد: کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین 1385/4/15 و قبل از آن) می‌باشند.

متن اطلاعیه به شرح است:

بسمه تعالی

نظر به آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به آگاهی هم میهنان عزیز می‌رساند، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت 8:00 صبح آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین 1385/4/15 و قبل از آن) می‌باشند.

یادآور می‌گردد، همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند برای رأی دهندگان الزامی است.

ستاد انتخابات کشور

منبع: مهر هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

متولدین چه سال و ماهی می‌توانند رای دهند؟ 2