جمعه 31 فروردین 1403

مثل سوپرکاپ / قطعی؛ امباپه هفته اول لوشامپیونا را از دست داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مثل سوپرکاپ / قطعی؛ امباپه هفته اول لوشامپیونا را از دست داد

کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت، بازی امشب پی اس جی برابر کلرمون را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی امشب در هفته اول فصل جدید لیگ فرانسه باید به مصاف کلرمون برود. پاریسی ها در این بازی میهمان هستند و قصد دارند فصل را با یک پیروزی خوب شروع کنند. پی اس جی که هفته گذشته با برتری 3-0 بر نانت توانست فاتح سوپرکاپ شود، امشب نیز کیلیان امباپه را در اختیار نخواهد داشت.

ستاره فرانسوی بازی با نانت را به دلیل محرومیت از دست داده بود ولی در بازی امشب به دلیل مصدومیت غایب است. او در جریان تمرین صبح روز گذشته پی اس جی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و از فهرست تیمش خط خورد. به این ترتیب کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، امشب نمی تواند روی بهترین گلزن خود حساب کند اما لیونل مسی و نیمار، دو فوق ستاره پی اس جی، در دسترس هستند و کار را از ابتدا شروع خواهند کرد.

مسی در سوپرکاپ نیز ستاره پی اس جی بود و انتظار می رود فصلی متفاوت را پیش رو داشته باشد. او فصل گذشته نتوانست کیفیت واقعی خود را نشان دهد ولی حالا با انگیزه تر از همیشه به نظر می رسد. به جای امباپه نیز پابلو سارابیا در ترکیب قرار خواهد گرفت. در فهرست پی اس جی نام رناتو سانچس، خرید جدید باشگاه نیز به چشم نمی خورد و او باید چند هفته تمرینات بدنسازی را انجام دهد. سانچس در تمرینات پیش فصل باشگاه سابق خود لیل غایب بود و از لحاظ بدنی در شرایط مطلوب قرار ندارد.

مثل سوپرکاپ / قطعی؛ امباپه هفته اول لوشامپیونا را از دست داد 2
مثل سوپرکاپ / قطعی؛ امباپه هفته اول لوشامپیونا را از دست داد 3