شنبه 31 شهریور 1403

محرومیت به خاطر توهین به لوکاکو / 90 درصد هواداران لاتزیو نژادپرست بودند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
محرومیت به خاطر توهین به لوکاکو / 90 درصد هواداران لاتزیو نژادپرست بودند!

سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد به دلیل توهین‌های نژادپرستانه هواداران لاتزیو به روملو لوکاکو سکوهای ورزشگاه خانگی این تیم یک بازی به روی هواداران بسته خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های دربی پایتخت ایتالیا در یک‌چهارم نهایی جام حذفی این کشور همچنان ادامه دارد.

درحالیکه امروز اعلام شد سردار آزمون به دلیل درگیری با بازیکن لاتزیو دو جلسه محروم شده است سازمان لیگ ایتالیا لاتزیو را هم به دلیل رفتار هوادارانش علیه یک بازیکن رم با محرومیت جریمه کرد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ ایتالیا، به دلیل توهین‌های نژادپرستانه گسترده لاتزیویی‌ها علیه روملو لوکا، ستاره بلژیکی رم، سکوهای ورزشگاه اولیمپیکو در اولین بازی خانگی لاتزیو به روی هواداران این تیم بسته خواهد بود.

بر اساس بیانیه منتشر شده سازمان لیگ هواداران لاتسیو در جریان دیدار این تیم مقابل ناپولی در سری آ که روز 28 ژانویه برگزار می‌شود حق حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت.

سازمان لیگ اعلام کرد تماشاچی‌های لاتزیو که روی سکوی شمالی، محل حضور اولتراهای لاتزیو، و سکوهای مجاور حضور داشتند در جریان دربی هر زمان که توپ در اختیار لوکاکو قرار می‌گرفت با انواع و اقسام شعارهای زشت نژادپرستانه او را مورد آزار قرار می‌دادند. سازمان لیگ اعلام کرد چهار ناظر فدراسیون فوتبال در گزارش خود این توهین‌ها را ثبت کرده‌اند و در گزارش‌شان اعلام کردند دست‌کم 90 درصد هواداران لاتزیو در استادیوم با شعارهای نژادپرستانه همراهی می‌کردند.

محرومیت به خاطر توهین به لوکاکو / 90 درصد هواداران لاتزیو نژادپرست بودند! 2