دوشنبه 16 مهر 1403

محمدرضا اخباری شایسته دعوت به تیم ملی است / اینانلو: برخی مربی گلرها دنبال خودنمایی هستند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
محمدرضا اخباری شایسته دعوت به تیم ملی است / اینانلو: برخی مربی گلرها دنبال خودنمایی هستند!

مربی دروازه‌بانان گل گهر ضمن دفاع از عملکرد محمدرضا اخباری، نکته جالبی درباره وقت کشی برخی در جریان بازی نیز مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین اینانلو مربی دروازه‌بانان این فصل گل گهر سیرجان طی فصول اخیر کارنامه قابل قبولی با توجه به کار کردن با گلرهایی مثل محسن فروزان، احمد گوهری، سوشا مکانی، حبیب فرعباسی، پارسا جعفری، افشار صداقت، علیرضا رضایی و... به جا گذاشته، اکنون با توجه به 5 کلین شیت محمدرضا اخباری طی 7 هفته از لیگ، مدعی است شماره یک تیمش شایسته دعوت به تیم ملی بوده و اکنون نیز با این هدف و بدون اینکه روحیه‌اش کم شود، تا رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی خواهد جنگید.

اینانلو در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اینکه حضور دیرهنگام کادرفنی در جمع گل‌گهر در شرایط ابتدای فصل این تیم تاثیرگذار بوده و در ادامه اما مسیر بهتری را دنبال کرده‌اند، گفت: از ابتدای حضورمان در گل‌گهر بنا را بر این قرار دادیم که شرایط بهتری را از گذشته برای تیم شکل دهیم. با این حال شرایط با توجه به اینکه دیر به تیم اضافه شدیم و فرصت مناسب آماده سازی تیم و دیدارهای تدارکاتی را از دست دادیم. اولین بازی ما با تیم خوب ملوان بود که از فصل گذشته شاکله آن را شکل داده بودیم. دیداری سخت بود و ناهماهنگی نیز در بین تیم ما وجود داشت و در نهایت با گل مشکوک پنالتی بازی را واگذار کردیم. از آن بازی درس بزرگی گرفتیم و مهیای ادامه فصل شدیم. دو بازی خوب مقابل استقلال خوزستان و نساجی داشتیم و با برد کار را پایان دادیم اما مصدومیت‌ها اینبار کار را برای ما سخت کرد. امیدوارم از این تعطیلات بهترین سود را ببریم و مهیای جدال سخت با تراکتور شویم.

وی ادامه داد: همیشه آقای تارتار در این فصول نشان دادند که با تفکر برد در تمامی بازی‌ها حاضر خواهند شد و در رتبه خوبی فصل را قطعا به پایان خواهیم داد.

مربی گلرهای گل گهر درباره وضعیت محمدرضا اخباری نیز گفت: او دروازه‌بان قابلی است. من در هر تیمی که بودم وضعیت دروازه‌بانان آن ارتقا یافته است. با او در همان ابتدا صحبت کردم و گفتم تو به تیم‌ملی دعوت شده‌ای و باید این فصل دوباره نه تنها به تیم ملی دعوت شوی که شماره یک را هم در اختیار بگیری. او در این فصل عملکرد درخشانی داشته و پنج کلین شیت داشتیم و در همه آنها تاثیرگذاری خود را به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: به نظرم بیرانوند از گلرهای دیگر یک برتری ویژه دارد اما مسلما در رده بعدی اخباری قادر است در همین مقطع هم با گلرهایی مثل حسینی و نیازمند و... رقابت جدی و اصلی برای حضور در تیم ملی داشته باشد. پیش بینی من این بود که با توجه به عملکرد و تلاش اخباری او گزینه حضور در اردو خواهد بود و این تلاش او دیده خواهد شد.

اینانلو که توانسته طی 18 سال مربیگری خود عملکرد مناسبی برای رشد گلرها به جا بگذارد، نکته جالبی را مطرح می‌کند و می‌گوید: من طی چند سال این موضوع عجیب را بارها مشاهده کرده‌ام که مربی دروازه‌بانان بعد از مصدومیت گلرهای‌شان در جریان بازی خود را به زمین رسانده و جوری ژست می‌گیرند که در دوربین هم قرار بگیرند! این اصلا حرفه‌ای نیست. کار مصدومیت و بررسی آن برعهده کادرپزشکی است و در آن لحظه تنها وظیفه مربی گلر این است که گلر ذخیره‌اش را بلافاصله آماده کند. شما آنجا وظیفه‌ات چیست که وارد زمین می‌شوی جز خودنمایی!

محمدرضا اخباری شایسته دعوت به تیم ملی است / اینانلو: برخی مربی گلرها دنبال خودنمایی هستند! 2