جمعه 10 فروردین 1403

محمودی: مدیریت و کادر فنی تراکتور باید ثبات داشته باشند / تراکتور قهرمان سوپرجام است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
محمودی: مدیریت و کادر فنی تراکتور باید ثبات داشته باشند / تراکتور قهرمان سوپرجام است

یک پیشکسوت تراکتور می‌گوید این تیم توانایی غلبه بر پرسپولیس برای فتح سوپرجام را دارد.

کاظم محمودی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور گفت: به هر حال این بازی‌های فینال‌گونه‌ای که به صورت یک بازی برگزار می‌شود، سخت است و تیم‌ها هم در دقایق ابتدایی بسیار محتاط بازی می‌کنند. برگزاری بازی در آزادی و میزبانی پرسپولیس، کار تراکتور را سخت می‌کند اما به نظر من تراکتور این توانایی را دارد که پرسپولیس را شکست دهد. آن‌ها در تعطیلات بازی دوستانه داشتند و این به حفظ روند آمادگی تیم کمک کرده است. پیش‌بینی من این است که تراکتور پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهد و قهرمان سوپرجام می‌شود.

او درباره تجربه یک بازی مهم بدون 3 بازیکن اصلی تیم یعنی شجاعی، دژاگه و حاجی‌صفی گفت: به هر حال احسان از تیم جدا شده است و شجاعی و دژاگه هم با توجه به غیبت در تمرینات، در فهرست تیم حضور نخواهند داشت. این 3 بازیکن، بازیکنان مهمی برای تراکتور بودند اما به نظر من تیم نباید روی دوش یکی دو بازیکن بچرخد و باید انسجام و هم‌بستگی خود را حفظ کند. تراکتور بازیکنان مهم و تاثیرگذار دیگر مثل اکبر ایمانی و سامان نریمان‌جهان دارد که می‌توانند نقش بازیکن کلیدی را در این دیدار ایفا کنند. ایمانی هم می‌تواند در کارهای دفاعی به تیم کمک کند و هم در بازیسازی تاثیرگذار باشد و به نریمان‌جهان برای خلق موقعیت توپ برساند. تراکتور نباید حسرت نداشته‌هایش را بخورد و همین بازیکنان و کادر فنی می‌توانند عامل موفقیت تراکتور شوند.

محمودی درباره باقی ماندن خطیبی در تراکتور در صورت کسب نکردن جام گفت: این تیم هنوز تیم خطیبی نیست و او هنوز تیم خود را نبسته است. به نظر من ثبات بخش مهم موفقیت در هر تیمی است و تراکتور باید در مدیریت و کادر فنی‌اش ثبات داشته باشد تا بتواند موفق شود. درست است که تراکتور نتایج درخوری در جام حذفی و لیگ نگرفته است اما خطیبی توانست در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج خوبی را کسب کند و زمینه‌ساز صعود تراکتور شود. همین امر نشان می‌دهد سرمربی تراکتور و بازیکنان فعلی پتانسیل موفقیت را دارند و تنها زمان کمک می‌کند که آن‌ها موفق شوند.

انتهای پیام