یک‌شنبه 6 آبان 1403

محمود واعظی: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا مشروعیت و مقبولیت انتخابات را افزایش می‌دهد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
محمود واعظی: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا مشروعیت و مقبولیت انتخابات را افزایش می‌دهد + فیلم

محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات پس از حضور در انتخابات و در گفتگو با دانشجو، با تاکید بر اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا، مشروعیت و مقبولیت انتخابات را بالا می‌برد و در عرصه بین‌الملل باعث می‌شود همه نگاه‌ها به آن کشور نگاه دیگری شود و به راحتی می‌شود بسیاری از مسائل خارجی را حل کرد. وی با اشاره به تأثیر مشارکت مردم در حل مشکلات اقتصادی...

محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات پس از حضور در انتخابات و در گفتگو با دانشجو، با تاکید بر اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا، مشروعیت و مقبولیت انتخابات را بالا می‌برد و در عرصه بین‌الملل باعث می‌شود همه نگاه‌ها به آن کشور نگاه دیگری شود و به راحتی می‌شود بسیاری از مسائل خارجی را حل کرد.

وی با اشاره به تأثیر مشارکت مردم در حل مشکلات اقتصادی و سایر مسائل، افزود: وقتی اکثریت مردم در ایران در انتخابات شرکت می‌کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر با کمک خود مردم حل می‌شود.

وزیر اسبق ارتباطات با تاکید بر وظیفه رئیس جمهور در قبال همه مردم، خاطرنشان کرد: مردم اگر راضی باشند و اگر فکر کنند که این دولت یا این رئیس جمهور، رئیس جمهور خودشان است، طبیعی است که برای حل مشکلات همکاری می‌کنند. البته رئیس جمهور هم که انتخاب می‌شود، یک وظیفه‌ای دارد که رئیس جمهور همه مردم ایران باشد، چه کسانی که به خودش یا رقیبش رأی دادند و چه کسانی که رأی ندادند.