شنبه 14 مهر 1403

محور سی سخت به پادنا مسدود است / تجمع در مجاورت رودخانه ها خطر آفرین است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محور سی سخت به پادنا مسدود است / تجمع در مجاورت رودخانه ها خطر آفرین است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تردد در راه های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد را تشریح و گفت: محور سی سخت به پادنا باتوجه به ریزش ها مسدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نیک روز در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت تردد در راه های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز گزارشی از مسدودی در راه های استان مشاهده نشده است و شدت بارش ها در ساعات آینده بیشتر می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارندگی ها در سطح استان ادامه دارد، گفت: میانگین بارندگی ها تا این لحظه 60 میلیمتر گزارش شده است. وی به جدی گرفتن هشدارهای توسط کهگیلویه وبویراحمدی ها اشاره داشت و عنوان کرد: مشاهده می شود برخی افراد در مجاورت رودخانه تجمع کردن که این اقدام با توجه به شدت بارش ها و طغیان رودخانه ها، خطر آفرین است این مسئول به تاکیدات صورت گرفته به دهیاران برای جمع آوری عشایر مجاور رودخانه اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه برخی عشایر که در مجاورت رودخانه ها هستند مقامت می کنند و این موضوع می‌تواند برای این افراد خطراتی را به همراه داشته باشد. نیک‌روز به وضعیت تردد در راه های روستایی اشاره کرد و ادامه داد: راه ها روستایی در بخشی از دیشموک و بخشی دیگر در لوداب بسته شده است که تلاش برای بازگشایی آنها صورت می گیرد. مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان گفت: محور سی سخت به پادنا باتوجه به ریزش ها مسدود است. وی به استحکام سازه های در حال ساخت اشاره کرد و گفت: استحکام سازه ها در حال ساخت مورد فراموشی قرار گرفته است و برخی ریزش ها در این رابطه مشاهده شد که به شهروندان توصیه می شود به استحکام و مقاومت این سازها توجه بیشتری شود. نیک روز در پایان گفت: ستاد بحران استان باتوجه به دستور استاندار در حال آماده باش است تا درصورت بحران احتمالی اقدام به امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم استان داشته باشد انتهای پیام /