سه‌شنبه 3 مهر 1403

مدافع برزیلی از هر نظر نو شده / میلیتائو با تیپ جدیدش سوژه تمرین رئال! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدافع برزیلی از هر نظر نو شده / میلیتائو با تیپ جدیدش سوژه تمرین رئال! (عکس)

ادر میلیتائو که بعد از مصدومیتی طولانی از این هفته به میادین بازگشته امروز با ظاهری کاملا متفاوت در تمرین رئال دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی یکشنبه رئال مقابل اتلتیک بیلبائو همه نگاه‌ها به ادر میلیتائو دوخته شده بود. مدافع برزیلی که بعد از مدتها مصدومیت برای اولین بار پا در میدان می‌گذاشت.

امروز در جریان تمرین رئال مادرید در والده‌بباس هم همه نگاه‌ها به میلیتائو دوخته شده بود. آنچلوتی بعد از بازی با اتلتیک به بازیکنانش دو روز مرخصی داد و در نتیجه امروز اولین بار بود که ستاره‌های رئال دوباره همدیگر را می‌دیدند. میلیتائو با ظاهری در تمرین شرکت کرده بود که همه از دیدنش شگفت‌زده شدند. تا حالا هیچکس این مدافع برزیلی را با موهای بافته ندیده بود. میلیتائو که برخی گمان می‌کردند فصل را از دست داده در مهم‌ترین هفته‌ها به رئال برگشته و امروز با ظاهر کاملا متفاوت نشان داد رئال حالا با یک میلیتائوی جدید روبرو است.

میلیتائو در بازی یکشنبه با اتلتیک با مدل موی موهاوک وارد زمین شده بود و سه روز بعد هم‌تیمی‌های او ناگهان میلیتائو را با موهای به هم بافته دیدند. تیپ جدید مدافع برزیلی بهانه خوبی برای شوخی و خنده ستاره‌های رئال بود و او را به معنای واقعی کلمه ستاره تمرین امروز کرد.

میلیتائو که خودش را برای حضور کامل در ترکیب رئال آماده می‌کند به خبرنگاران گفت:" بیش از هفت ماه از زمینهای بازی دور بودم. خیلی سختی کشیدم و خیلی تلاش کردم و البته با ایمان جلو آمدم و به تیم رسیدم. می‌خواهم از خانواده، دوستان، هم‌تیمی‌ها، کادر فنی، باشگاه و همه کسانی که در این مدت حمایتم کردند تشکر کنم. حالا باید با تمرکز کامل به هفته‌های پایانی فصل فکر کنم".

مدافع برزیلی از هر نظر نو شده / میلیتائو با تیپ جدیدش سوژه تمرین رئال! (عکس) 2