یک‌شنبه 8 مهر 1403

مدت زمان صدور کارت سوخت کوتاه می‌شود؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
مدت زمان صدور کارت سوخت کوتاه می‌شود؟

سال گذشته قرار بود که روند صدور کارت سوخت تسریع بخشیده شود، اما گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که هیچ اتفاقی در این زمینه تسهیل نشده است.

به گزارش مهر، سال گذشته بود که جعفر سالاری نسب مدیرعامل وقت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: یکی از مطالباتی که مردم از دستگاه‌های اجرایی داشتند ارائه خدمات به صورت اینترنتی بود. به همین دلیل مقرر شد سامانه‌ای هوشمند و در بستر اینترنت برای صدور کارت هوشمند در دستور کار قرار گیرد.

به گفته سالاری نسب با این اقدام مدت زمان صدور کارت از یک ماه به 10 روز می‌رسد.

اگر چه قرار بر تسریع روند دریافت کارت سوخت بود، اما گزارش‌های مردمی حاکی از آن است تا کنون مدت زمان صدور کارت سوخت کاهش پیدا نکرده است حتی محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت، در رابطه با این موضوع گفته است: که مشکلاتی در ارائه خدمات اینترنتی کارت هوشمند سوخت به دلیل عدم همکاری شرکت توسعه و پژوهش ناجی و شرکت پست به وجود آمده است.

وی همچنین اضافه کرد که با انجام اصلاحات دستی در داده‌ها و پیگیری‌های متعدد، مسائل مربوط به صدور و بسته‌بندی کارت‌ها حل شده و در روز‌های اخیر بیش از 40 هزار کارت سوخت برای توزیع به شرکت پست ارسال شده است.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت همچنین خاطرنشان کرد: در روز پنج‌شنبه گذشته، پیامک‌های اطلاع‌رسانی شامل بارکد پستی و رمز کارت سوخت به مالکان خودرو‌ها ارسال شده است. همچنین تمامی کارت‌های هوشمند سوخت ثبت‌شده در سامانه اینترنتی fcs.niopdc.ir در طی یک هفته آینده به مالکان خودرو‌ها تحویل خواهد شد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که سایت fcs.niopdc.ir در حال به روز رسانی برای کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت برا‌ی بهبود وضعیت شهروندان است.

از میان اخبار

جزییات مهم برای داوطلبان کنکور 1404

ویژگی سوش‌های جدید «اومیکرون»؛ 2 پیک جهانی آنفلوآنزا